Gå til innhold

Grey's Anatomy blir spill (DS/PC/Wii)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk

Ser for meg at du kan håndtere skalpellen med wii-kontrollen. Det låter jo litt interessant. Hvis dette spillet skal bli bra må de legge inn insane innsats når de lager "operasjons delen" (som jeg regner med er der) sånn at du kan skjære opp hvor du vil og faktisk se ting som en kirurg gjør :)

 

... Men jeg tviler, blir heller " trykk driit fort på B for å få den kjekke doktoren til å gi deg nummeret sitt"... sukk. :(

Endret av Slettet-oVjeg2q2Tk
Lenke til kommentar

Dette faller virkelig i smak her. Et spill fylt med operasjoner og klining i heisen. Det er sikkert kult for fjortissjenter som digger serien. Tror dog at det er vanskelig å lage et bra spill ut av en serie. Ser ikke helt hva som skal være så interessant med det heller. Nei, tviler på at dette blir noe bra for de fleste, men det er sikkert noen av de som er ekstra interessert i serien/har den smaken for spill som vil falle for spillet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk
Ingen som tror det er om å gjøre å styre kliningen i heisen med Wii-moten altså? :p

 

Haha, Hva med strap-on reim for wii-kontrollen... Mulig? :D

Endret av Slettet-oVjeg2q2Tk
Lenke til kommentar

Jeg skal kjøpe en kopi av spillet i hver butikk jeg kommer over bare i fall en plate skal knekke eller noe. Men for å være ærlig så gurgler jeg heller glovarm kaffe fra McDonalds enn å spille dette.. For ikke å nevne å dyppe den edle sekken i den svarte væsken

Endret av imapwnu
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...