N1ko Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Jeg har nettop kjøpt CS:S, men det kjører ikke glatt. Det hakker hele tia, og foreksempel animasjoner som "flammen" som kommer ut av geverløpet når man skyter forsvinner, og det kommer sånn skurre greie istedenfor. Alle de andre vennene mine har CS:S, men jeg har mye bedre pc en dem. Jeg har skjekka hvor mange FPS jeg har, og jeg har 143 FPS i videoen som ligger inne i CS:S, og er ikke det høyt nokk får å få spillet til å kjøre fint? Hva kan jeg gjøre?
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Har du oppdatert alle drivere på dataen din?
Thor. Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Det vi kan se på først er om maskinen kan kjøre spillet. Jeg finner ikke CS:S på listene men du kan jo teste om crysis kan kjøre på maskinen din, dette gir en god pekepinn på akkurat det. http://www.yougamers.com/gameometer/10213/
N1ko Skrevet 7. januar 2009 Forfatter Skrevet 7. januar 2009 Jeg har runna crysis på denne pc'en.. De fleste driverene mine er up-to-date, siden ejg måtte oppdatere en del får å spille farcry 2. Men er 140 FPS bra?
Thor. Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Hvordan hakker det? Jeg har opplevd at når jeg kjørte xp på bærbaren så gikk spillet i totalt slow motion og det så helt matrix ut. Da var det driverfeil som førte til problemet.
N1ko Skrevet 7. januar 2009 Forfatter Skrevet 7. januar 2009 Det er som om det hakker HELE tiden, fordi når jeg spiller så er liksom ingen bevegelser glatte, det er vanskelig å forklare... Det hender også at når jeg scroller gjennom våpnene forsvinner ikonet for kniv eller pistol, og blir bare kluss. Det samme skjer noen ganger med tekst som er på skjermen.
Thor. Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Vanskelig å si hva som er feil. er det lenge siden sist du formaterte?
Jooakim Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Det at han har 140 FPS, sier vel at maskinen fint klarer spillet. Det interessante, er om hvor høy ms han har når det hakker.
Thor. Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Det var en tanke. Nikolai, prøv å starte nytt spill, gjerne med en bot og se om du har samme problemet da.
Jcarlsen Skrevet 8. januar 2009 Skrevet 8. januar 2009 sjekk internettlinjen din..fiks rates i css. evt reinstaller steam og css etter at du har oppdatert alle driverne.. det å ha 140 i fps sier mye om dataen din. den er god..øyet selv oppfatter ikke mer enn ca 30 fps så det er egentlig ikke så viktig..flyt er mer viktig. kjør en defrag på css etter installeringen. i en lyd om det funker. Laters! =)
N1ko Skrevet 8. januar 2009 Forfatter Skrevet 8. januar 2009 Jeg gidder ikke å re-innstallere steam på nytt.. fordi da må jeg laste ned en masse spill på nytt... jeg har kjøpt noen spill på steam..
Thor. Skrevet 8. januar 2009 Skrevet 8. januar 2009 Høyreklikk CS:S på spill-listen din og du kan fjerne ved å velge remove local content.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå