Gå til innhold

xBox 360 spill ala Little Big Planet


alexpea22

Anbefalte innlegg

Hei

Var hos en kompis og spilte Little Big Planet på PS3. Det var ganske heftig må jeg si. Hadde hatt lyst å investere i et lignende spill, slik at jeg og madammen kunne kost oss sammen.

 

Altså, det jeg likte med Little Big Planet, var muligheten til å spille 2 player (co-op) på en og samme skjerm. (ikke split screen). Hun er ikke av typen som liker krigsspill, bare så det er sagt :p

 

Noen forslag?

Endret av alexpea22
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spiller for tiden Castle Crashers med playmate'n min, og med stor suksees. Hun sier at hun egentlig ikke liker spill og hvertfall ikke skyting og sånt. Men Castle Crashers digger hun. I tillegg vurderer jeg å spille Spyro, Beautiful Katemari og nevnte Lego spilla når vi er ferdig med CC. Hvordan er egentlig Fable 2 i coop(tenker da spesielt "jente"coop)?

 

Ellers bør du sjekke ut denne siden: www.co-optimus.com

Lenke til kommentar

Hmm.. Klarer ikke helt å bestemme meg. Lego Star Wars så jo rimelig kult ut, men hun syntes ikke det. Og jeg tror nok også at det hadde blitt litt barnslig for oss. 20 og 23 år. Hun nevnte at hun pleide å spille Prince of persia på pc før, men da jeg viste henne xbox versjonen ble hun ikke imponert. Crash Bandicoot er hun også en tilhenger av, men xbox versjonen likte hun altså ikke...

 

Jeg har kommet til konklusjonen at det ikke NØDVENDIGVIS trenger å være et co-op spill, men helst det. Hun er så kresen at jeg kan nesten ikke snevre spillene sånn inn. Jeg har spilt demoen til Braid, og må si jeg er mektig imponert. Kanskje vi skal bryne oss på det sammen, da det byr på mange tankespill.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...