ellapella Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 Jeg kan godt sjekke men... Har aldri sett nerubian chitin eller hva det het O.O Hvor er det man kan skaffe det? http://www.wowhead.com/?item=38558
Haventh Skrevet 5. januar 2009 Skrevet 5. januar 2009 Det er lett å tjene penger i wow. Har sjelden hatt forlite gull når jeg lvlet charaterne mine. Tjente en god del på å ha skinning og mining til lvl 60. Også solgte jeg sikkelig mye, greens og blues på ah. Når WotlK var i sine 3 første uker så var Silver Ore/Bar og Gold Ore/Bar spesielt dyrt på ah siden de fleste folka var i northrend. Solgte Silver ore stacks for 90g og silver bar stacks for 70g, godl husker jeg ikke. Du kan rett og slett bare selge alt det du ikke trenger på ah så får du inn bøtter med gull. I outland og northrend så får du veldig mye penger for bare å queste.
Bytex Skrevet 5. januar 2009 Skrevet 5. januar 2009 (endret) Har ingenting å si hvilke skins som selger best og ikke best. Du legger ut ALT på AH uansett om det er light, medium, heavy eller borean leather. Og folk som leveler leatherworking snapper det opp så fort du legger det ut nesten, fordi de trenger hundrevis av hver type til å skille opp med. Hvis du gidder kan du levele mining også, så drar du nytte av alle engineers og blacksmiths som ikke gidder å mine selv. Men det tar mye tid siden du må starte på bunnen med copper, tin, silver ore osv. Men same deal, miner opp noen stacks med ore, sjekker pris på AH og selger til et par sølv under høyeste buyout. Endret 5. januar 2009 av Bytex
World Of Warcraft Skrevet 5. januar 2009 Skrevet 5. januar 2009 Mye går en Saronite bar stack for på deres server? Går for rundt 50g på min som jeg synes er alt for lite... Koster jo nesten 50g å slenge ut 0,o
Raytee Skrevet 5. januar 2009 Skrevet 5. januar 2009 Gjør ferdig alle questene i Northrend når du er levle 80 + dailyes så kommer pengene fort.. Fikk cirka 6500g på ca 5-6 dager på level 70..
2r3 Skrevet 5. januar 2009 Skrevet 5. januar 2009 (Har ikkje lest alle postene så veit ikkje om nokon har nevnt det) Questing på level 80 er ingen dum idée, eg tjener rundt 20g pr quest eg gjør i Northren. Bare bruk achievementene til å sjå kor mange quest du har gjort i ein zone. Er vel ca 5-10 quest ekstra i kvar zone etter du har fått achievementen. Bruker du QuestHelper tar det ikkje lang tid pr quest.
Xsandri Skrevet 5. januar 2009 Forfatter Skrevet 5. januar 2009 ahh Men forresten, finnes det en slags add0n som gjør at skinsa dine automatisk blir lagt i den baggen du har valgt? Har hørt om det hør, men har aldri funnet en.
Shiktu Skrevet 5. januar 2009 Skrevet 5. januar 2009 Slutt og bot og start å gjør questene i Icecrown og Stormpeaks.
Xsandri Skrevet 5. januar 2009 Forfatter Skrevet 5. januar 2009 er den slags addon ulovlig... er det en bot? O.O sorry det visste jeg ikke xD har aldri hatt den før heller da..
ALV Skrevet 5. januar 2009 Skrevet 5. januar 2009 Slutt og bot og start å gjør questene i Icecrown og Stormpeaks. Å spre misinformasjon kan du drite i. Inventory addons er ikke ulovlige. Men på den annen side er skinning veldig dårlige penger i WotLK, og tailoring tjener du fint lite på (da det er en penge -og tidssluk helt til du når det maksimale ferdighetsnivået)
John Keats Skrevet 5. januar 2009 Skrevet 5. januar 2009 Gjøre quester er en utrolig lite effektiv måte å tjener penger på.. Mye jobb for en ussel reward..
Matsemann Skrevet 5. januar 2009 Skrevet 5. januar 2009 Gjøre quester er en utrolig lite effektiv måte å tjener penger på.. Mye jobb for en ussel reward.. Hvorfor det? (Hadde tenkt å komme med motargumenter, men så så jeg at du ikke hadde noen...)
John Keats Skrevet 5. januar 2009 Skrevet 5. januar 2009 Jeg tjener vel gjennomsnittlig 250-600g i timen ved hjelp av AH nå. Vil tro du ikke klarer å gjøre nok quester på samme tiden om et quest gir 20-25g? på level 80. Tjener vel også en god del mer på å bruke samme tiden på mining/skinning/herbalism om du går for det som selger mest.
Matsemann Skrevet 5. januar 2009 Skrevet 5. januar 2009 Omg rundet 4k innlegg. Det jeg tenkte på er at alt kan kun gjøres litt hver dag. Du kan ikke kjøpe opp uendelig mye og legge ut igjen (og det kan ikke være for mange som gjør det per server). Det er begrenset med dailies. Og om du farmer enormt vil det etterhvert synke i verdi. Så jeg kjører som regel en kombo av alle 3.
PSV Skrevet 5. januar 2009 Skrevet 5. januar 2009 (endret) Gjøre quester er en utrolig lite effektiv måte å tjener penger på.. Mye jobb for en ussel reward.. Støtter denne. Jeg tjener selv rundt 1000-1200g i timen når jeg har enerett til Sholazar. Å få en stack med Adder's Tongue går like fort som å gjøre ferdig et quest. En stack med Adder's Tongue selger for rundt 60g per stack på min server for tiden, mens questet gir meg hva? 25g + noe mer hvis jeg er heldig med disenchant? Blacksmith/Enchanting virker å være den beste moneymakern for øyeblikket (kombinert selvfølgelig), de som har litt peiling på markedet vet hvordan. Endret 5. januar 2009 av PSV
Bear^ Skrevet 5. januar 2009 Skrevet 5. januar 2009 (endret) Gjøre quester er en utrolig lite effektiv måte å tjener penger på.. Mye jobb for en ussel reward.. Lite effektivt kan kanskje hende. Men i Northrend er oppdragene veldig veldig variert og interesange samt de gir mye gull for lite arbeid. Om du har en god quest addon så går det radig. Tjente 120G på 10 minutter bare på questing og det er ren quest reward, ble rundt 150G når jeg solgte det jeg fikk gjennom questene. Med rundt 12-14G per innlevering er questing en stødig inntektskilde og vel verd å ta av om man er ute etter litt variasjon. Det slår selvfølgelig ikke item gathering av materialer men som oftest krever det at du har en skilllevel rundt 375-450 for å få utbytte av og har man ikke det er inntekten heller laber, tjener heller ikke mye gjennom prosessen å levle opp den skillen. Stødig inntektskilde klart, om man er på et høyt nivå fra starten av. E1: Priser varier og fra server til server så det kan være verd å få tak i Auctioneer og scanne AH rundt regnet 1 gang om dagen i 1 uke, da får du en fin oversikt over hva som selger godt og ikke fult så godt. Endret 5. januar 2009 av Bear^
vegardja Skrevet 5. januar 2009 Skrevet 5. januar 2009 Jeg på min egen character har jeg mining/enchanting. Enchanting tjener jeg ikke så mye på, men det hender ofte at folk gir meg god fee når jeg enchanter gearet dems. Mining er derimot en GULLGRUVE! vist du har god tid, levle opp til 450 iløpet av noen dager. Hvordan du levler fort opp finner du guider på nettet. Når du skal tjene penger, dra til sholazar basin og mine! vist du er en tolmodig kar, få en leatherworker til og lage deg mining bag (32 slots). Dær kan du legge Eternal/crystalizzed water, air, fire osv. + minings. Jeg selv miner hele baggen full får å så gå på auction house. en stack (20stk) med saronite ore selger for ca 30-35g. jeg er så lat at jeg ikke orker å vente på å få det selgt, så jeg undercutter. Du miner også en del titanum der (er orange i 450). Hver dag smelter jeg 1 http://www.wowhead.com/?item=37663, denne går får ca 200-350g på ah (kommer ann på hvor mange som trenger de fra dag-dag). du får også ekstremt mye eternal earth, eternal shadow og eternal air/water. Fire får du deriblandt sjeldent fra saronite node. I titanium ore er det mye crystallied fire. du tjener også en god tel penger på evt. rare gems du får fra mining. DU burde se på auction house får å se om det er verdt å levle opp mining.
John Keats Skrevet 5. januar 2009 Skrevet 5. januar 2009 Jeg på min egen character har jeg mining/enchanting. Enchanting tjener jeg ikke så mye på, men det hender ofte at folk gir meg god fee når jeg enchanter gearet dems. Mining er derimot en GULLGRUVE! vist du har god tid, levle opp til 450 iløpet av noen dager. Hvordan du levler fort opp finner du guider på nettet. Når du skal tjene penger, dra til sholazar basin og mine! vist du er en tolmodig kar, få en leatherworker til og lage deg mining bag (32 slots). Dær kan du legge Eternal/crystalizzed water, air, fire osv. + minings. Jeg selv miner hele baggen full får å så gå på auction house. en stack (20stk) med saronite ore selger for ca 30-35g. jeg er så lat at jeg ikke orker å vente på å få det selgt, så jeg undercutter. Du miner også en del titanum der (er orange i 450). Hver dag smelter jeg 1 http://www.wowhead.com/?item=37663, denne går får ca 200-350g på ah (kommer ann på hvor mange som trenger de fra dag-dag). du får også ekstremt mye eternal earth, eternal shadow og eternal air/water. Fire får du deriblandt sjeldent fra saronite node. I titanium ore er det mye crystallied fire. du tjener også en god tel penger på evt. rare gems du får fra mining. DU burde se på auction house får å se om det er verdt å levle opp mining. Fint samarbeid forsåvidt Du undercutter og jeg kjøper opp alt sammen og selger dyrare
Pug Skrevet 5. januar 2009 Skrevet 5. januar 2009 Lurer på om noen har tips til bra nettsider med tips til hvordan å tjene gull? Var innom en side som tok for seg forskjellige crafts, tips og lignende for å tjene gull, og vurderte forskjellige metoder etter hvor stor risiko det var. Men mistet denne siden, så håper noen skjønnr hvilken side jeg tenker på og kan linke til den, og andre evt. sider som er bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå