Gå til innhold

Noen vakre behagelige spill?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

World of Goo, Aquaria, Audiosurf, Insaniquarium, I-fluid, Hinterlands, Trackmania (ja, faktisk).

Alternativt Fallout 3 og Bioshock om du liker slike spill.

Sam and Max-serien er også avslappende og underholdene.

Half-Life serien, pensum for alle som spiller.

Og sist, men ikke minst, Peggle!

Skrevet (endret)

Mange bra her! Jeg skal nok prøve noen. Det er kjempe koslig med slike spill :love:

Kom med fler om dere har :)

Endret av Kimelimm
Skrevet

Rart at Braid bare har blitt nevnt èn gang. Man blir like sugd i det som Fl0w.

Men jeg vet om et flash spill man bare blir helt sugd i, men husker ikke navnet ;)

Bare ikke spill det i en skoletime, du følger GARANTERT ikke med :p

Gjest Slettet-aNZFa3
Skrevet

World of Goo er genialt, føler med de slimballene. De er nesten mer koselige en headcrabs fra HL2. + At de har tøffe lyder (slimballene).

Skrevet

Når det nevnes koselig og pent tenker jeg med en gang på det nye prince of persia spillet. Repetitivt er vel et tredje ord som passer fint for det spillet også.

Skrevet
Når det nevnes koselig og pent tenker jeg med en gang på det nye prince of persia spillet. Repetitivt er vel et tredje ord som passer fint for det spillet også.

Begynte å spille det spillet for 2 dager siden og nesten spilt det non-stop siden da. Syns ikke spillet er noe repetivt egentlig, men så syntes ikke jeg Assassin's Creed var repetivt heller da, noe de fleste andre gjorde.

• 3 uker senere...
Skrevet
Aquaria for PC. Veldig fin stemning og musikk i det spillet. :)

Definitivt, selv om det jo blir hektisk innimellom kan du virkelig bare nyte reisen stort sett hele veien gjennom.

Shadow of the Colossus og project Eco er jo også klassikere.

Skrevet (endret)

Begynte å spille det spillet for 2 dager siden og nesten spilt det non-stop siden da. Syns ikke spillet er noe repetivt egentlig, men så syntes ikke jeg Assassin's Creed var repetivt heller da, noe de fleste andre gjorde.

Jeg synes ikke Norge er i Europa.

Kan legge til en vakkert spill også da. Bare å nevne alle Zelda-spillene, egentlig.

Endret av Omar2x6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...