wûst Skrevet 6. januar 2009 Skrevet 6. januar 2009 Pokemon på GameBoy var helt utrolig behagelig og vakkert Men helt ærlig synes jeg CoD4 SP er behagelig og vakkert.
chokke Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 World of Goo, Aquaria, Audiosurf, Insaniquarium, I-fluid, Hinterlands, Trackmania (ja, faktisk). Alternativt Fallout 3 og Bioshock om du liker slike spill. Sam and Max-serien er også avslappende og underholdene. Half-Life serien, pensum for alle som spiller. Og sist, men ikke minst, Peggle!
Villanden Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 World of Goo: Herlig musikk og behagelig gameplay. Audiosurf kan også anbefales.
IntelAmdAti Skrevet 8. januar 2009 Skrevet 8. januar 2009 World of Goo, beste feel-good-spelet eg kom over i 2008. Jeg og foreslår World of Goo, man kommer i godt humør bare av å tenke på det.
Isbilen Skrevet 8. januar 2009 Skrevet 8. januar 2009 (endret) Hvis du har PS2 eller PS3 60GB må du skaffe deg Ico. Det er forgjengeren til Shadow of the Colossus, og minst like nydelig. http://en.wikipedia.org/wiki/Ico Endret 8. januar 2009 av Isbilen
kjermy Skrevet 8. januar 2009 Skrevet 8. januar 2009 hvorfor trengs det 60 GB? Bare lurer btw... Det kan umulig ta så mye plass
Crazy Joe Davola Skrevet 8. januar 2009 Skrevet 8. januar 2009 Fordi det kun er 60 GB som støtter PS2 spill. Men det er nok meget vanskelig å få tak i Ico nå desverre. Har selv en limited edition greie med noe bilder som jeg kjøpte den dagen det kom ut
Isbilen Skrevet 8. januar 2009 Skrevet 8. januar 2009 Det ble trykket opp igjen da Shadow of the Colossus ble gitt ut. Det finnes nok noen eksemplarer igjen der ute.
Kimelimm Skrevet 8. januar 2009 Forfatter Skrevet 8. januar 2009 (endret) Mange bra her! Jeg skal nok prøve noen. Det er kjempe koslig med slike spill Kom med fler om dere har Endret 8. januar 2009 av Kimelimm
MILFshake Skrevet 10. januar 2009 Skrevet 10. januar 2009 De fleste zelda-spillene er relativt koz, bortsett fra "the adventure of link" som er sykt vanskelig!
Nash Skrevet 10. januar 2009 Skrevet 10. januar 2009 Rart at Braid bare har blitt nevnt èn gang. Man blir like sugd i det som Fl0w. Men jeg vet om et flash spill man bare blir helt sugd i, men husker ikke navnet Bare ikke spill det i en skoletime, du følger GARANTERT ikke med
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 11. januar 2009 Skrevet 11. januar 2009 World of Goo er genialt, føler med de slimballene. De er nesten mer koselige en headcrabs fra HL2. + At de har tøffe lyder (slimballene).
Nailer Skrevet 11. januar 2009 Skrevet 11. januar 2009 Når det nevnes koselig og pent tenker jeg med en gang på det nye prince of persia spillet. Repetitivt er vel et tredje ord som passer fint for det spillet også.
kjermy Skrevet 11. januar 2009 Skrevet 11. januar 2009 enig der, nailer... når du først har tatt knekken på ondskapen i de stedene er det virkelig kozy
Vrengtpolvott Skrevet 11. januar 2009 Skrevet 11. januar 2009 Når det nevnes koselig og pent tenker jeg med en gang på det nye prince of persia spillet. Repetitivt er vel et tredje ord som passer fint for det spillet også. Begynte å spille det spillet for 2 dager siden og nesten spilt det non-stop siden da. Syns ikke spillet er noe repetivt egentlig, men så syntes ikke jeg Assassin's Creed var repetivt heller da, noe de fleste andre gjorde.
Crazy Joe Davola Skrevet 26. januar 2009 Skrevet 26. januar 2009 Et avslappende spill som jeg tror ikke er nevnt enda er Super Mario Galaxy. Fantastisk behagelig musikk og er bare veldig avslappende å spille
peruch Skrevet 26. januar 2009 Skrevet 26. januar 2009 Aquaria for PC. Veldig fin stemning og musikk i det spillet. Definitivt, selv om det jo blir hektisk innimellom kan du virkelig bare nyte reisen stort sett hele veien gjennom. Shadow of the Colossus og project Eco er jo også klassikere.
Allt í lagi Skrevet 26. januar 2009 Skrevet 26. januar 2009 Hm, Shadow of the Colossus og det siste Prince of Persia. SotC er passe vanskelig, PoP er sinnsvakt lett.
OmaaarS Skrevet 26. januar 2009 Skrevet 26. januar 2009 (endret) Når det nevnes koselig og pent tenker jeg med en gang på det nye prince of persia spillet. Repetitivt er vel et tredje ord som passer fint for det spillet også. Begynte å spille det spillet for 2 dager siden og nesten spilt det non-stop siden da. Syns ikke spillet er noe repetivt egentlig, men så syntes ikke jeg Assassin's Creed var repetivt heller da, noe de fleste andre gjorde. Jeg synes ikke Norge er i Europa. Kan legge til en vakkert spill også da. Bare å nevne alle Zelda-spillene, egentlig. Endret 26. januar 2009 av Omar2x6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå