Gå til innhold

Deathknight Wing 25 soloet av mage


Anbefalte innlegg

Nå har altså en mage soloet DK-wing på heroic. Det fungerer slik at mobsene før instructor har en bonearmor som absorber 1 mill skade. Denne rebuffer de med noen sekunders mellomrom og den kan spellsteales.

 

Med Incanters Absorbtion fra arcanetre'et får du spelldamage = 15% av all skade du absorberer. Når bossene slår for så mye som de gjør har du enorme mengder spellpower.

 

Eksempel er at Instructor sitt unbalanced strike som lett skader 210k + på cloth gir litt over 31000 spellpower. Da går bossene rimelig fort ned.

 

Endret av -Grendel-
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvorfor ikke noe å rope høyt for? Mages har aldri tidligere klart å soloe raid-bosser sin level. Selv i level 80 er Onyxia ikke mulig før neste patch.

 

Innmari smart bruk av hva han har til rådighet. Puller masse DKs, spellstealer shield, og bruker et mage-talent som gir deg 15% av all damage absorba som spellpower.

 

Halve serveren prøver nå å reprodusere dette. :p

Lenke til kommentar
Hvorfor ikke noe å rope høyt for? Mages har aldri tidligere klart å soloe raid-bosser sin level. Selv i level 80 er Onyxia ikke mulig før neste patch.

 

Innmari smart bruk av hva han har til rådighet. Puller masse DKs, spellstealer shield, og bruker et mage-talent som gir deg 15% av all damage absorba som spellpower.

 

Halve serveren prøver nå å reprodusere dette. :p

 

Fordi dette er klart en feil fra Blizzard sin side og ikke ment å være sånn, kan hende det er fordi mage skal kunne spellsteal boneshield fra DK spillere og dessverre havnet dette opp mot NPCer og. Slike feil oppstår og er ikke uvanlig når man har et såpass omfattende spill som Blizzard har laget.

 

Regner med at de allerede jobber med en fiks på dette, men det kan og hende de ikke blir å si noe, slik at en stk lur mage forsøker å spellsteale bonearmor og heller finner seg i en rimelig dårlig posisjon med veldig lite beskyttelse.

 

Slik jeg ser det er det en glipp i spilloppbygningen noe som blir fiksert over tid. Finnes alltid slike ting som må fikses kort tid etter lansering. Morsomt sprell men ikke noe å rope høyt for.

 

Du har med andre ord også funnet ut dette og gjort det? : )

 

Nope, magen min har ikke fått Outland støv på skoene sine engang, har ikke mulighet til å komme meg inn engang i en 25 mans Naxx Raid med den karen...

Lenke til kommentar

Sant Lycan, men tror du det er ment å være slik eller om det er feil fra designerens side?

 

Husker jeg så noen som rundte Half-Life på rimelig kort tid. De hoppet over store deler av brette ved å utnytte små feil Valve hadde lagt i spilldesignet og som normale brukere ikke gjorde bruk av.

 

Enkelte har det som oppdrag å gjøre "det umulige". F.eks å komme seg opp over inngangen til Orgrimmar. Så det er ikke noe eksepsjonelt, men klart veldig morsomt når folk finner ut av dette.

Lenke til kommentar
Sant Lycan, men tror du det er ment å være slik eller om det er feil fra designerens side?

 

Husker jeg så noen som rundte Half-Life på rimelig kort tid. De hoppet over store deler av brette ved å utnytte små feil Valve hadde lagt i spilldesignet og som normale brukere ikke gjorde bruk av.

 

Enkelte har det som oppdrag å gjøre "det umulige". F.eks å komme seg opp over inngangen til Orgrimmar. Så det er ikke noe eksepsjonelt, men klart veldig morsomt når folk finner ut av dette.

 

Dette er definitivt ikke intended. Regner med bone shield blir endret til fysisk buff i en patch, som vil gjøre det umulig å spellsteale den. I teorien så kan jo hele raidet gå afk mens en mage booster dem gjennom. En mage tank vil være bedre enn hvilken som helst annen tank, osv osv. Mange grunner til at dette ikke kommer til å vare lenge.

Lenke til kommentar
Sant Lycan, men tror du det er ment å være slik eller om det er feil fra designerens side?

 

Husker jeg så noen som rundte Half-Life på rimelig kort tid. De hoppet over store deler av brette ved å utnytte små feil Valve hadde lagt i spilldesignet og som normale brukere ikke gjorde bruk av.

 

Enkelte har det som oppdrag å gjøre "det umulige". F.eks å komme seg opp over inngangen til Orgrimmar. Så det er ikke noe eksepsjonelt, men klart veldig morsomt når folk finner ut av dette.

 

Dette er definitivt ikke intended. Regner med bone shield blir endret til fysisk buff i en patch, som vil gjøre det umulig å spellsteale den. I teorien så kan jo hele raidet gå afk mens en mage booster dem gjennom. En mage tank vil være bedre enn hvilken som helst annen tank, osv osv. Mange grunner til at dette ikke kommer til å vare lenge.

Ser heller for meg at de endrer duration eller noe på den, hadde vært tungvindt hvis man ikke kunne dispelle Bone Shield.

 

Skulle ønske jeg hadde en mage, skulle så ha prøvd på det der ;)

Lenke til kommentar

Det er sikkert der glippen har skjed, de har tenkt at DKs skulle ha en disadvantage mot mage og gjort boneshield til en buff som kan spellsteales av nettopp den grunnen.

 

Dessverre ble der en liten backfire.

 

Tror de finner en slags måte å endre dette på, de vil vel helt sikkert ha det slik at boneshield kan spellsteales i fremtiden i dueller eller PvP situasjoner så de blir vel å koke sammen noe, et eller annet.

Lenke til kommentar
Det er sikkert der glippen har skjed, de har tenkt at DKs skulle ha en disadvantage mot mage og gjort boneshield til en buff som kan spellsteales av nettopp den grunnen.

 

Dessverre ble der en liten backfire.

 

Tror de finner en slags måte å endre dette på, de vil vel helt sikkert ha det slik at boneshield kan spellsteales i fremtiden i dueller eller PvP situasjoner så de blir vel å koke sammen noe, et eller annet.

Bare det at Bone Shield og Bone Armor ikke er samme spell...

Endret av Heart Break Kid
Lenke til kommentar
Det er sikkert der glippen har skjed, de har tenkt at DKs skulle ha en disadvantage mot mage og gjort boneshield til en buff som kan spellsteales av nettopp den grunnen.

 

Death Knight(NPC) Death Knight(player) har ikke samme spell. Den "Bone Armoren" han spellstealer er en helt annen type den heter Bone Armor og finnes her. Player spellen heter Bone Shield og finnes her.

 

Fortsatt en design feil fra Blizzard sin side, som fikses.

 

Edit: Siden Heart Break Kid stjal denne informasjonen fra vår skajp samtale, så kom jeg for seint. Hør meg HBK dette vil få følger!!!

Endret av Macord
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...