Gå til innhold

FAQ om Posten Norge og pakker V 2.1. Oppdatert 11.01.2013


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ser at pakken min er levert inn KL17.24 i trondheim. Noen som vet om dette tidspunktet er før eller etter at posten drar?

Levert på postkontor? Eller fra hentested? Litt avhengig, hovedsaklig vil jeg nok si at 17:24 er tidlig nok til at den er med kveldens eller morgendagens første sending.

 

 

På sporingen står det "Innlevert postterminal".

 

Den har ikke oppdatert seg i løpet av kvelden så går ut fra at pakken ikke blir sendt med posten før i morgen.

Lenke til kommentar
Bah, posten har ikke klart å få pc skjermen min fra Omlastningsterminalen i Oslo (igår klokka 8 om morgenen ) til haugenstua i Oslo idag..

Kommer vel ikke før Mandag den da, siden jeg ikke har fått noe beskjed ennå og pakkesporinga ikke har endra seg?

 

Tviler. De fleste bedrifter skal liksom sende avgårde så mye som mulig rett før helga. Derfor er det mye arbeid på omlastningsterminalen på fredag og lørdag. Utkjøring til leveranse skjer nok trolig første arbeidsdag, mandag.

Lenke til kommentar

fikk brev i dag fra posten med beskjed om at de trengte kvitteringen for en sending fra utlandet innen 2uker ellers går den i retur.

men varselet kom såpass seint til meg at pakken er allerede gått i retur, kontaktet posten som kunne bekrefte at den var sendt i retur.

woohooo likssom, nå må jeg betale porto for og få den sendt til norge enda en gang så håpe på at posten klarer få ut brevet i tide denne gangen, for få registrert noe nummer eller kontaktinfo hos de til nestegang var ikke mulig :(

Lenke til kommentar

fikk første brevet i dag, 3dager etter returen.

antar ihvertfal at det er første brevet siden det ikke nevnet noe om at det er en påminnelse.

men speditøren i england skulle prøve hukke fatt i den på utenlandsterminalen deres før den gikk noe lenger i retur, så få sendt den på riktig kurs igjen.

 

burde vel starte egenfortolle pakkene så jeg slipper ventetid i tollen med kvitteringer etc om behov for, ville spart meg ekstra ventetid med ny runde innom england nå også.

Endret av cruzader
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...