Gå til innhold

Den store ATI Radeon HD5xxx-tråden. (ATI HD51X0-59X0)

SVD

Anbefalte innlegg

Skrevet

preview til 10.4 er ute, spesifikt for Battlefield bad company 2 og 5xxx series, dog den delvis funket for meg (som har 4870). Preview for 4xxx kommer seinere denne uka tror jeg.

Et veldig dumt spm, men fins det en juksemåte å prøve DX11 til et kort som ikke støtter det? :p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du spør fordi du vil bruke mounted MG's i BC2, så blir dette fikset i patchen som kommer om noen få dager.

Om ikke er nok svaret "nei" så vidt jeg vet.

Skrevet

Egentlig ikke! Viser forskjellen mellom Ati og Nvidia når det kommer til ytelse kontra strømforbruk og varme + pris. Ati gjør en imponerende motstand mener jeg. Bare å håpe på bedre drivere etterhvert da.

Skrevet

Egentlig ikke! Viser forskjellen mellom Ati og Nvidia når det kommer til ytelse kontra strømforbruk og varme + pris. Ati gjør en imponerende motstand mener jeg. Bare å håpe på bedre drivere etterhvert da.

LOL :roll:

Skrevet

Linken din virker ikke.. Bedre drivere sier du? ATI har meget bra drivere allerede, hva kan bli så mye bedre?

Skrevet

Må si det samme, ATi driverne er svært bra, og jeg sitter på det som skal kalles problemkortet 5970 :p

Eneste jeg synes er dårlig med ATi driverne er gammel OpenGL ytelse og funksjonalitet, da snakker vi OpenGL 1.0 her altså.

Skrevet

Om du spør fordi du vil bruke mounted MG's i BC2, så blir dette fikset i patchen som kommer om noen få dager.

Om ikke er nok svaret "nei" så vidt jeg vet.

mounted MG funker fett med DX10, ikke dx9 dog :hmm:

Det er vel DX10 som gjør det mulig å se noe .. En jeg spiller med sleit med de i XP, men det virka i Win7 (dvs Dx9 vs. DX10)

Skrevet

!"#¤(/!"#% for et strømforbruk med 3-way SLi da!!!!

Tenk også på varmen det produserer. Blir som en 1000watts varmeovn. Det er nok koselig på sommeren....

Skrevet

Globalfoundries skall lage ATI 28nm! (blir vel 6000 serien)

ATI, graphics business unit of Advanced Micro Devices, will use 28nm HKMG manufacturing process of Globalfoundries to make graphics processors. AMD is obliged to use Globalfoundries to make graphics chips, but the company has not disclosed any concrete plans after the contract manufacturer cancelled its 32nm bulk fabrication process.

http://www.xbitlabs.com/news/video/display/20100419141543_ATI_to_Build_28nm_Graphics_Chips_at_Globalfoundries.html

Skrevet

Da blir det forhåpentlig 6xxx-serie neste sommer da i nymaskinen. Håper Ati legger til rette for bedre skalering på dobbelkjerne-gpuer!

Synes skalering med 2 stk 5870 er veldig bra jeg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...