Gå til innhold

Nokia N79 tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skal da ikke være forskjell på det, fikk min grå igår og 0 tasten på min er nesten håpløs å trykke inn, men kanskje den løsner til etter litt bruk, noen andre sine som er sånn?

 

Så du har da altså tastaturlys på din ? er vel ikke noe som må slås på ett sted det ? var ihvertfall ikke slik på min forrige. 0 tasten har forresten vært fin på denne og forrige for meg, tastene er bedre enn sitt rykte syns jeg for øvrig.

Lenke til kommentar
Skal da ikke være forskjell på det, fikk min grå igår og 0 tasten på min er nesten håpløs å trykke inn, men kanskje den løsner til etter litt bruk, noen andre sine som er sånn?

Fornøyd med telefonen ellers?

 

 

 

Mobilen virker bra den, må ha den litt for å finne ut hvor god jeg syntes den er, syntes det er like latterlig når jeg leser meningene til folk i prisguiden. Den aller beste mobilen jeg noen gang har hatt osv, og samtidig skrive de har hatt den i to dager, hehe... Well Done...

Lenke til kommentar
Har skaffet meg ein n79 sjølv no, kjempefornøyd hitil, men får ikkje lys i tastaturet, kun i knappen i midten. Noken som veit løysing på dette?

Lyset kommer på når lyssensoren merker det er mørkt rundt deg, såvidt jeg skjønner. Hold fingeren over den lille dingsen på forsida, like ved kameraet, så skjønner du :)

Lenke til kommentar
Har skaffet meg ein n79 sjølv no, kjempefornøyd hitil, men får ikkje lys i tastaturet, kun i knappen i midten. Noken som veit løysing på dette?

Lyset kommer på når lyssensoren merker det er mørkt rundt deg, såvidt jeg skjønner. Hold fingeren over den lille dingsen på forsida, like ved kameraet, så skjønner du :)

 

Lys sensoren virkar, får kun lys i display og i knappen i midten på telefonen. E ein grom telefon, så ganske irriteranes uten lys i knappane. prøvde å oppgradere software, men har vist siste slik eg såg det

Lenke til kommentar

Er det noen som har funnet et program for å bruke den som lommelykt? Jeg fant et for en stund siden men dat klarte bare å slå på det rødelyset. Det finnes riktig nok en workaround og det er å ta opp video, men det er litt teit å fylle minnekortet med obskure videoklipp.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Har brukt denne telefonen en stund nå og jeg står enda på at det er den beste jeg har hatt.

 

Har hatt det meste av telefoner.

 

Den har alt, FM sender er jo konge da jeg er ofte rundt på fester og hos venner og med et 8gb kort i og min playlist så har vi musikk lett tilgjengelig.

 

1 ting som kun plager meg med telefonen, og det er at jeg til tider kommer borti den røde (legg på) knappen når jeg skrive sms så alt lukker seg.

 

Jeg må da in på kladd eller hvor det er meldingen ender opp og fortsette på den.

 

Ellers er den raskere en min forrige N95 8gb, den er liten fin skjerm, god lyd vel det meste er bra med denne.

 

Har ingenting og si på¨knappene og jeg har fri sms og skrive masse sms og mms hver dag.

 

Ellers har jeg kjøpt hvitt deksel til telefonen bak også, sånn det står i stil med den hvite fronten jeg har på telefonen, nesten som en ipod :)

 

Har også kjøpt invissible shield til denne telefonen, det er et tynt gjennonsiktig klister deksel man dekker hele telefonen med så det er så si umuligt og få riper i den og telefonen ser helt orginal ut.

 

Er noe nano greier som er utviklet av militæret som bla blir brukt på rotorbladene på helikoptre for og ikke skade dem osv. Anbefalest :w00t:

 

PS: skreiv dette i en fart før jeg fyker ut og skal på polet og fest i kveld, så ikke heng dere opp i for mye i skrivefeila mine, for jeg er ikke noe "reser" i bokmål.

 

SKÅL og god helg folkens!

Endret av Digidice
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 3 uker senere...
Er det noen som har funnet et program for å bruke den som lommelykt? Jeg fant et for en stund siden men dat klarte bare å slå på det rødelyset. Det finnes riktig nok en workaround og det er å ta opp video, men det er litt teit å fylle minnekortet med obskure videoklipp.

bump

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Oppdaget nettopp en feature jeg har savnet en god stund og det er Klipp og lim det viste seg å være enkelt når man vet trikset.

 

trykk og hold inn #

- bruk piltastene for å merke

- venstre menytast er kopier

- høyre menytast er lim inn

 

# må holdes inne hele tiden

 

håper dette var til hjelp til noen

Lenke til kommentar
Vurderer å bytte ut min 5800 Xpressmusic, mye grunnet kamera.

 

Noen som har noen formening om kameraet på denne telefonen ?

Evt. legge ut bilder, litt blandet, tatt i godt lys, litt skjømt og litt mørkt kanskje ?

Hadde vært toppers :thumbup:

Denne mobilen har samme kamera som i bl.a. N85 og N95 (8 GB), som regnes som en av de absolutt bedre 5mp-kameraene på markedet.

Lenke til kommentar
Vurderer å bytte ut min 5800 Xpressmusic, mye grunnet kamera.

 

Noen som har noen formening om kameraet på denne telefonen ?

Evt. legge ut bilder, litt blandet, tatt i godt lys, litt skjømt og litt mørkt kanskje ?

Hadde vært toppers :thumbup:

Denne mobilen har samme kamera som i bl.a. N85 og N95 (8 GB), som regnes som en av de absolutt bedre 5mp-kameraene på markedet.

 

Mulignes et av de beste, men N82 kameraet overgikk min N95 og N95 8 gb flere ganger.

 

Ser nok ut til at jeg blir å gå for en N86 når den kommer ut. Om kameraet skulle vise seg å duge der.

Endret av Stig-Arne
Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...