Gå til innhold

Nokia N79 tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fungerer den bra med Opera mini da? Om ikke kommer vel Mozilla med en mobil nettleser snart også og den fungerer vel kanskje på N79? Trenger sårt en ny mobil nå, tre år siden sist :p Den jeg har nå er ganske ustabil for å si det mildt.

 

Står mellom N79, Tube XpressMusic og 5730 Xpressmusic. Synes helt klart at N79 er penest og om tastene ikke er så gode er ikke så farlig. Skriver esktremt sakte på mobil uansett. Lurer litt på om jeg skal kjøpe N79 nå eller vente til 5730 kommer til høsten. Hva tror dere? Er N79 en mobil dere kan anbefalle? Synes det er litt viktig at den er god å surfe på, derfor litt skeptisk.

Lenke til kommentar

Kan varmt anbefale N79. Siden den har S60 så kan du jo velge og vrake i de nettlesere som finnes til det. Opera Mini funker flott til det meste, og det som ikke takles kan du bruke den innebygde til(som i og for seg er en helt streit leser, det og) :)

 

Eneste er at skjermen kanskje blir litt liten ift. f.eks en HTC Windows-Telefon med 3-tommers skjerm og opp.. Prøv den på nermeste elkjøp f.eks :)

Lenke til kommentar

Flott! Har fått inntrykk av at skjermen er ganske god også? Veldig viktig for meg med skarp og lyssterk skjerm. Ufattelig plagsomt med mørke og kornete skjermer :p Og jo, hørte at det skulle være mulig å laste ned DRM frie sanger til Nokia telefoner for en billig penge. Gjelder det N79 også?

 

Edit: Bor du virkelig i Vatikan staten, edge? :p

Endret av LucarioX
Lenke til kommentar
Flott! Har fått inntrykk av at skjermen er ganske god også? Veldig viktig for meg med skarp og lyssterk skjerm. Ufattelig plagsomt med mørke og kornete skjermer :p Og jo, hørte at det skulle være mulig å laste ned DRM frie sanger til Nokia telefoner for en billig penge. Gjelder det N79 også?

 

Edit: Bor du virkelig i Vatikan staten, edge? :p

Ja, jeg har viet livet til evig tro på en omnipotent gud som aldri har vist seg for menneskeheten.

 

Nei, vent :hmm:

 

.. :tease:

Lenke til kommentar

Begynte jo nesten å lure på om det var paven vi hadde med å gjøre jeg :p

 

Neida, fra spøk til revolver;

 

Får bare mer og mer lyst på denne mobilen nå, lest mange svært positive anmeldelser. Lurer bare litt på om jeg skal kjøpe nå eller vente. I og med at den er et halvt år gammel kommer det vel kanskje en ny og bedre modell snart?

Lenke til kommentar

Kjøpte for ikke lenge siden. Det som er er jo at S60-modellene ikke kommer til å bli "nyere" annet enn med hardware som kamera og sånt. Softwaren er den samme helt til det kommer ny SW..

 

Så må du nesten bestemme deg selv. Jeg mener at 3000 for såpass mye telefon er verd det :)

Lenke til kommentar

Hva tenker dere om denne kontra N82? Jeg gikk fra N73 til N82 for et år siden, og ble egentlig skuffa på batteri. ellers synes jeg N82-en er ålreit, men vurderer å bytte til N79 siden jeg må lade hver dag og opptil flere ganger om dagen.

 

Jeg regner med at OS og mulighet for funksjonalitet er relativt likt, men er litt opptatt av at ytelse ikke skal bli noe dårligere. Noen som har erfaring med begge og vil dele?

Endret av enden
leif
Lenke til kommentar

Kommer det Software updates til denne telefonen av og til? Er det slik at Nokia sender ut spessielle oppdateringer til hver enkelt telefon eller kommer samme oppdatering på alle S60 telefonene? Hadde vært fint om den ikke ble utdadert med en gang i forhold til nyere telefoner...

Endret av LucarioX
Lenke til kommentar
Nei, bare mente å ha lest at den var lav et annet sted, så ble litt forvirra :)

Står hvertfall her at den er blandt verstingene så da regner jeg med at det stemmer :)

 

Testa oppdatering i sta, men var ikke noe tilgjengelig, så regner med at den er ganske up to date rett ut av eska.

Ok, takk for at du sjekka :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...