Gå til innhold

Den store Skate. 2 tråden


Gjest Bruker-127711

Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-127711
Hæhææææ! Jeg kom igjennom! Tok litt tid, men jeg klarte det. Det er bare å gjøre akkurat sånn han gjør på videoen. Gå igjennom på den 1/4 lengst til høyre av gjerdet. Etter jeg kom igjennom skata jeg rundt rundkjøring og så kom det et svart hull. Jeg unngikk det og jeg kunne skate i HELE byen! Über-fett!

Tidsbegrensninga fortsatte, så jeg hadde ikke allverdens tid, rundt 6 minutt. Du kunne flytte på alt som kan flyttes på, og security var rundt i gatene. Gatene så litt tomme og rare ut, men det var et par mennesker som gikk rundt. Det så ikke så "realistisk" ut, på en måte. De har sikkert gjort noe med det til release.

 

Her er bilder som proof.

 

 

 

PS: Tar bilde med kameraet av mobilen, siden jeg ikke finner mobilledningen.

 

Syyykt fett, gleder meg til å komme hjem!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

en ting jeg har irritert meg over er at jeg ikke kan ta en fukkings 360 flat! selv ikke i nollie, fakie eller noe annet. jeg kan jo ta det på brett IRL ffs. og en annen ting, jeg kan i skate 1 alle flips, alle grinds og alle grabs, men nå er det vanskeligere å feks lande perfekt i en smith eller feeble. En ting som føles mer naturlig er også når du feks blunter til fakie i en ramp eller quarter, er det mye lettere å lande nedi rampen, ikke å måtte ned i board først

Endret av Randy_Rhoads
Lenke til kommentar
en ting jeg har irritert meg over er at jeg ikke kan ta en fukkings 360 flat! selv ikke i nollie, fakie eller noe annet. jeg kan jo ta det på brett IRL ffs. og en annen ting, jeg kan i skate 1 alle flips, alle grinds og alle grabs, men nå er det vanskeligere å feks lande perfekt i en smith eller feeble. En ting som føles mer naturlig er også når du feks blunter til fakie i en ramp eller quarter, er det mye lettere å lande nedi rampen, ikke å måtte ned i board først

 

Øve øve øve, Du aner ikke hvor mye tid jeg har brukt på skate

Lenke til kommentar

Når d har kommet dobbelt så mange triks kan det jo godt hende at d ikke e så lett å gjøre ting man prøver på. D var noe av d eg likte med skate 1. Det var ikke så sinnsykt mange triks der at d ble forvirrende. Mens no når d har kommet dobbelt så mange kan d jo godt hende d blir vanskeligere siden man ikke får flere knapper på kontrollen fordi om man får flere triks.

Lenke til kommentar
en ting jeg har irritert meg over er at jeg ikke kan ta en fukkings 360 flat! selv ikke i nollie, fakie eller noe annet. jeg kan jo ta det på brett IRL ffs. og en annen ting, jeg kan i skate 1 alle flips, alle grinds og alle grabs, men nå er det vanskeligere å feks lande perfekt i en smith eller feeble. En ting som føles mer naturlig er også når du feks blunter til fakie i en ramp eller quarter, er det mye lettere å lande nedi rampen, ikke å måtte ned i board først

 

Øve øve øve, Du aner ikke hvor mye tid jeg har brukt på skate

 

Du tror ikke jeg har spilt skate? Har 2 eksemplarer av spillet siden jeg spilte det så mye at cdn ble slitt. Jeg har runna spillet på 8 forskjellige saves, og har alle achievements unlocka. Har vært overalt og gjort alt. Så ikke si at jeg må øve på skate, siden jeg vedder på at jeg hadde tatt deg i et game med skate.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
Ok. Saken har seg sånn at; er det mulig for en 14 år gammel jente å være sammen med en 18 år gammel gutt uten att dette blir sett på med "ugleøyne" ?Spør ikke om det er rett, men om det kan være rett i beste fall...

 

Ikke svar viss du ikke har noe fornuftig å si..

 

Randy roads.. Får assossisasjoner til randy newman fra family guy:)

 

Skal hjem til san van om en halvtime nå! Gleder meg :)

Lenke til kommentar
Du tror ikke jeg har spilt skate? Har 2 eksemplarer av spillet siden jeg spilte det så mye at cdn ble slitt. Jeg har runna spillet på 8 forskjellige saves, og har alle achievements unlocka. Har vært overalt og gjort alt. Så ikke si at jeg må øve på skate, siden jeg vedder på at jeg hadde tatt deg i et game med skate.

 

Det var da fælt så hissig du ble da. GreVeen gir deg jo bare et lite tips, han sier jo ikke noe om at du ikke har spilt skate. Uansett så burde kanskje du også skjønne at det hjeper å øve siden du har runna spillet på 8 forskjellige saves, og har alle achievements unlocka.

 

Gleder meg forøvrig til demoen kommer på PS3! Spillet blir kjøpt uansett, så lurer på om jeg ikke bare skal forhåndsbestille det. 449kr hos Elkjøp er jo ikke så ille ...

Lenke til kommentar
Kommer meg ikke ut av demoområdet, hva gjorde du Wiciwato?

Gjør akkurat som på videoen. Ta med deg en rampe, og gå med ryggen til gjerdet. Gjør det så langt til venstre på gjerdet som du klarer. Ikke helt inne i kanten, men ganske nærme. Og da mener jeg venstre med ryggen til, ikke når du står og ser på det.

 

EDIT: Unnskyld, høyre med ryggen til, ikke venstre. Altså venstre når du står og ser på det.

Endret av Wiciwato
Lenke til kommentar
Kommer meg ikke ut av demoområdet, hva gjorde du Wiciwato?

Gjør akkurat som på videoen. Ta med deg en rampe, og gå med ryggen til gjerdet. Gjør det så langt til venstre på gjerdet som du klarer. Ikke helt inne i kanten, men ganske nærme. Og da mener jeg venstre med ryggen til, ikke når du står og ser på det.

 

EDIT: Unnskyld, høyre med ryggen til, ikke venstre. Altså venstre når du står og ser på det.

Kan også maxe ut tiden før det, og bruke benken og porten i slappy's skatepark.

Lenke til kommentar

Revolusjonerende!

 

Folks! Jeg har funnet en måte å stoppe tiden på utenfor Slappys skatepark! Listen carefully!

Etter du har kommet ut av parken, så følger du veien ned forbi bassenget, og videre ned i den retningen. Der vil du finne en Spot! Da trykker du pil-opp for å "bli med" i spotet. Da skal du naile spotet med så og så mange poeng, men (!) da du holder på med det, så er tiden stoppet! Fant ikke ut av det før jeg fant ut av at jeg hadde vært på det samme stedet uten å ha hørt tiden tikke. Etter du har naila spotet, så kan du prøve igjen på høyere krav.

Men hvis det går ann med det jeg tror, så burde det være mulig å finne flere spot og stoppe tiden!

 

Dette er jo helt fantastisk, burde jo fått en award for dette! :grin:

Endret av Wiciwato
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...