Gå til innhold

Den store Skate. 2 tråden


Gjest Bruker-127711

Anbefalte innlegg

Jeg synes det blir for teit og sammenlikne Skate 2 demoen med hele Skate spillet. Demoen er jo bare en minimal millimeter i forhold til hele! Mye reparering har sikkert skjedd siden demoen ble fullført (problemet med gåinga f.eks).

Det er som å sammenlikne en ferdig tunnel med en uferdig tunnel. "Bla bla bla, den gåinga funker jo ikke engang, bla bla bla, Skate er mye mer gjennomført, bla bla bla". Skate 2 har jo mye mer potensiale!

 

 

Dessuten...kjøper jo ikke Skate 2 for å løpe rundt som i GTA heller ;)

 

Så lenge jeg kan gå opp en trapp og sette session marker på toppen uten å måtte skate rundt hele distriktet er jeg fornøyd.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg synes det blir for teit og sammenlikne Skate 2 demoen med hele Skate spillet. Demoen er jo bare en minimal millimeter i forhold til hele! Mye reparering har sikkert skjedd siden demoen ble fullført (problemet med gåinga f.eks).

Det er som å sammenlikne en ferdig tunnel med en uferdig tunnel. "Bla bla bla, den gåinga funker jo ikke engang, bla bla bla, Skate er mye mer gjennomført, bla bla bla". Skate 2 har jo mye mer potensiale!

Jeg regner ikke med mye forbedring. Kanskje nesten ikke merkbart.

Lenke til kommentar

Det eneste som blir forbedret (håper jeg virkelig) er gåinga. Det må det jo nesten bli, kan jo ikke være så vanskelig å få til en ordentlig gåing.

Ellers så er det vel det å skate rundt i en stor ferdig by og grinde og finne nye plasser, som gjør at man finner spillet bedre enn Skate. Demoen er jo bare på 10-15 minutt, man får jo knapt følelsen av å sette seg ned og skate.

Lenke til kommentar

Oh, prøvde aldri det noe mer enn å gå opp en trapp som jeg sto rett fremfor og for å flytte et par ting forrige gang, men merket at den var hakkete og treg da jeg testet igjen. Jeg blir definitivt misfornøyd om den forblir sånn i det ferdige spillet, men er et definitivt kjøp uavhengig av det.

Lenke til kommentar

Det som er litt rart er at når du f.eks hopper ut fra hoppet på Hall of Meat og du trykker på Y flere ganger i lufta (første gangen for å slippe brettet), da slipper han brettet, så tar han tak i det igjen, så slipper han det og så videre. Ser litt komisk ut. Men det er vel en liten bug etter da man pleier å stå på bakken og slippe brettet og ikke gidder å gå helt bort til brettet for å ta det opp igjen.

Lenke til kommentar
Det som er litt rart er at når du f.eks hopper ut fra hoppet på Hall of Meat og du trykker på Y flere ganger i lufta (første gangen for å slippe brettet), da slipper han brettet, så tar han tak i det igjen, så slipper han det og så videre. Ser litt komisk ut. Men det er vel en liten bug etter da man pleier å stå på bakken og slippe brettet og ikke gidder å gå helt bort til brettet for å ta det opp igjen.

Prøv å slippe brettet, og så holde R eller L. May the force be with you.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...