Gå til innhold

Den store Skate. 2 tråden


Gjest Bruker-127711

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Flyten var såpass bedre at jeg tror jeg skal finne en som vil være med på litt 2-manns triksing, altså trikse sammen i rampe foreks. ( han ene hopper høyere enn den andre )

 

Vi kunne jo brukt tråden her ( hvis det er greit ) for og finne folk vi kan spille sammen med, det hadde vært positivt etter min mening=)

 

Og en annen ting som 2ern kommer med, at man kan være dame.

Dama mi ble ihvertfall glad siden hun elsker skate\snowboard spill og vi alle vet hvilken serie som er best :love:

Lenke til kommentar
laster ned til begge for å teste forskjeller.

 

Ang.sammenlikningsvideoen så virket det for meg litt som om det var flere mennesker i gatene på 360? :S

Man kan endre på hvor mange fotgjengere som skal være i byen (i free-skate). Det kunne man ihvertfall gjøre på Skate 1.

Men din "påstand" at det så flere ut på 360 syns jeg virker litt ulogisk, siden PS3 har vel mere RAM og slikt.

 

 

Du Atsjonas, hvorfor må du vente til søndagen?

Lenke til kommentar

Mulig dere forbinner flere mennesker med noe som gjør xbox versjonen bedre, men for min del så er det mere positivt med færre personer som går rett framfor railen min ;)

 

Gud som jeg gleder meg til fullversjonen, slutt på å rushe seg gjennom oppdrag for å freeskate i 9 minutter.

Lenke til kommentar
Mulig dere forbinner flere mennesker med noe som gjør xbox versjonen bedre, men for min del så er det mere positivt med færre personer som går rett framfor railen min ;)

 

Gud som jeg gleder meg til fullversjonen, slutt på å rushe seg gjennom oppdrag for å freeskate i 9 minutter.

 

Helt enig, holdt på og klikke i vinkel av de feite gamle bertene i enern.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...