Gå til innhold

Den store Skate. 2 tråden


Gjest Bruker-127711

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nope, ingen bug. :) Jeg har sikkert 20-25 over 35 tusen nå. Kan filme en av de om dere ikke tror på det.

 

Treff så mye som mulig og rull så langt som mulig. Går det over fem sekunder vil du få masse ekstra poeng. Tror det er fem tusen for bare første sekundet over.

Endret av Atald
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
Skate 2 vil være i butikkene i hele norden fra 19. januar.

 

http://www.eanorge.no/news/34517/

 

 

Håper dette stemmer men tviler..

hm, det var rart. Kanskje det er datoen hvor butikkene får spillet, men kan ikke selge det før den 23?

 

Tipper det er bare skrivefeil egentlig. Hvis du går på "For mer informasjon" så står det den 22. januar (trodde det var den 23(?)). Men jo før jo bedre :)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
Skate 2 vil være i butikkene i hele norden fra 19. januar.

 

http://www.eanorge.no/news/34517/

 

 

Håper dette stemmer men tviler..

hm, det var rart. Kanskje det er datoen hvor butikkene får spillet, men kan ikke selge det før den 23?

 

Tipper det er bare skrivefeil egentlig. Hvis du går på "For mer informasjon" så står det den 22. januar (trodde det var den 23(?)). Men jo før jo bedre :)

 

Demoen har blitt programert til å skrive 23, men håper på 19.

Lenke til kommentar

Hæhææææ! Jeg kom igjennom! Tok litt tid, men jeg klarte det. Det er bare å gjøre akkurat sånn han gjør på videoen. Gå igjennom på den 1/4 lengst til høyre av gjerdet. Etter jeg kom igjennom skata jeg rundt rundkjøring og så kom det et svart hull. Jeg unngikk det og jeg kunne skate i HELE byen! Über-fett!

Tidsbegrensninga fortsatte, så jeg hadde ikke allverdens tid, rundt 6 minutt. Du kunne flytte på alt som kan flyttes på, og security var rundt i gatene. Gatene så litt tomme og rare ut, men det var et par mennesker som gikk rundt. Det så ikke så "realistisk" ut, på en måte. De har sikkert gjort noe med det til release.

 

Her er bilder som proof.

 

 

 

PS: Tar bilde med kameraet av mobilen, siden jeg ikke finner mobilledningen.

post-136745-1231543846_thumb.jpg

post-136745-1231543863_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...