Gå til innhold

Den store Skate. 2 tråden


Gjest Bruker-127711

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja, men det hadde vært enda kulere om folk la i litt arbeid for å få skikkelig realistiske klipp, og så satt det sammen til en film eller noe.

Jeg kunne godt ha redigert, om jeg hadde hatt klipp til det.

 

Her har vi noen klipp som er mer eller mindre realistisk da. Jeg som lagde de.

Link

 

Er ikke særlig bra kanskje, men.

Lenke til kommentar

Jeg har sett at noen av dere har lagd Skate 2 filmer og jeg har tenkt på noe. hadde vært kult om vi hadde fått til en stor film på ca 10min eller noe. der det skal/kan være fete triks og kanskje noen morsomme/kule bails. jeg har lagd en del filmer med Sony Vegas(ikke skate 2 filmer men andre) så jeg kan nok godt fikse en kul film av dere her inne på diskusjon.no og hvis du wiciwato vil hjelpe til så hadde det vært bra . hvis dere synes det kommer til å bli kult så send meg PM med deres bidrag.

 

MvH Volden

Lenke til kommentar

Jeg har brukt Pazera flv to avi converter. Funker greit, men av en eller annen grunn så blir det litt dårlig kvalitet, bare halve bildet som er fylt pluss at det er 1 sekunds ventetid eller relay før selve klippet begynner, noe som ødelegger det meste.

Men det er vel bare å fyre opp xbox'n og lage noen fete klipp og sende de til en av oss, sånn av vi får samla de. Det er jo kult å ha et av sine egne klipp i en film, så hvem er interessert?

Lenke til kommentar

Takk for tidligere idag, Wiciwato. :p Ble litt kort, og litt rart med lyden, da. Fikk hvertfall gjort 3-4 activities jeg manglet.

 

Noen som er med å spille i morra formiddag? Tenker 11-12 og utover. Add meg: Knewt01. Kan også spille i kveld, etter 24 (halv 11-11-tida?)

Lenke til kommentar
Woho!

 

Lurer på hva som var galt med lyden (i mic). Til tider hørte jeg deg, av og til hakket det og noen ganger var du helt borte. Hører andre i online freeskate fint. Jaja. :p

 

Hvis det ikke funker får vi bruke Skype eller no ved sida. :!:

Jeje. Ellers så får vi skrike kjempehøyt, who knows, kanskje vi hører hverandre. :p

Lenke til kommentar

Noen som vet hva den beste codecen er til å convertere Skate 2 filmene mine bli ganske så kornete/pixlete

 

Edit: Glem det fikk til en helt grei kvalitet nå.

 

men har ikke fått noen bidrag enda, håper det kommer noen snart.

Endret av warvolden
Lenke til kommentar
det er et tak på spillet som noen sa at de kune teleportere seg til(tror det er nederst på karte, ved vannet) noen som vet når jeg kan teleportere meg opp dit og hvordan man får det?

Dette var det første teleportstedet jeg fikk, og jeg fikk det når jeg droppa fra "Hollywood" skiltet (Bokstav E man dropper fra?) Aner ikke hvorfor jeg fikk det, men jeg fikk det da jeg var midt under antenna som du launcher gjennom etter denne droppen.

 

Du blir teleportert opp til det høyeste bygget i havna og kan droppe ned på overbygget til inngangen, en slags opp ned "V".

Lenke til kommentar
det er et tak på spillet som noen sa at de kune teleportere seg til(tror det er nederst på karte, ved vannet) noen som vet når jeg kan teleportere meg opp dit og hvordan man får det?

Dette var det første teleportstedet jeg fikk, og jeg fikk det når jeg droppa fra "Hollywood" skiltet (Bokstav E man dropper fra?) Aner ikke hvorfor jeg fikk det, men jeg fikk det da jeg var midt under antenna som du launcher gjennom etter denne droppen.

 

Du blir teleportert opp til det høyeste bygget i havna og kan droppe ned på overbygget til inngangen, en slags opp ned "V".

Du får den tele greia når du har tatt alle chalenge'a til Danny Way.....

Lenke til kommentar

Eh, nei?

Som jeg sier, dette taket var det første teleport spottet jeg fikk, hadde spilt spillet totalt i kanskje 20 minutter da jeg fikk det.

 

Jeg fant denne dropen ved en tilfeldighet og fikk altså åpnet denne teleporten helt i starten av spillet. Det ligger vel en skjult trigger her kanskje, på score, speed eller antall broken bones?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...