Gå til innhold

Den store Skate. 2 tråden


Gjest Bruker-127711

Anbefalte innlegg

her kommer det nok til å bli så mange innlegg, så en egen tråd ville blitt mer ryddig. Har ikke kjøpt spille før i morgen (hvis det ikke er utsolgt igjen), så passer hvis noen andre starter tråden.

 

Da har jeg lagd en tråd for skate 2 videoer: "Skate 2- Videotråden" så da håper jeg alle poster videoene med de beste triksene/hall of meat videoene sine!

:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
her kommer det nok til å bli så mange innlegg, så en egen tråd ville blitt mer ryddig. Har ikke kjøpt spille før i morgen (hvis det ikke er utsolgt igjen), så passer hvis noen andre starter tråden.

 

Da har jeg lagd en tråd for skate 2 videoer: "Skate 2- Videotråden" så da håper jeg alle poster videoene med de beste triksene/hall of meat videoene sine!

:)

Jeg er med, må bare få spillet først :love:

Lenke til kommentar
her kommer det nok til å bli så mange innlegg, så en egen tråd ville blitt mer ryddig. Har ikke kjøpt spille før i morgen (hvis det ikke er utsolgt igjen), så passer hvis noen andre starter tråden.

 

Da har jeg lagd en tråd for skate 2 videoer: "Skate 2- Videotråden" så da håper jeg alle poster videoene med de beste triksene/hall of meat videoene sine!

:)

Jeg er med, må bare få spillet først :love:

 

 

 

 

+1.

 

Låner nå spillet av en kompis, men det må jeg levere tilbake i morgen. Så da er det rett i butikken å kjøpe skate 2! :)

Lenke til kommentar
her kommer det nok til å bli så mange innlegg, så en egen tråd ville blitt mer ryddig. Har ikke kjøpt spille før i morgen (hvis det ikke er utsolgt igjen), så passer hvis noen andre starter tråden.

 

Da har jeg lagd en tråd for skate 2 videoer: "Skate 2- Videotråden" så da håper jeg alle poster videoene med de beste triksene/hall of meat videoene sine!

:)

Jeg er med, må bare få spillet først :love:

Kanskje vi møtes...

 

 

 

+1.

 

Låner nå spillet av en kompis, men det må jeg levere tilbake i morgen. Så da er det rett i butikken å kjøpe skate 2! :)

 

Edit: noen som vet om det er effektivt å legge det inn på HDD?

Endret av X91_Al_CaponeX
Lenke til kommentar

Hmm. Etter å ha spillt skate 2 i en del timer, både career, party play og online battles, må jeg si skate 1 er mye bedre. Får ikke noe særlig feel av å være i en by. Hele byen er jo en gedigen skate park. Føles nesten som tony hawks. Usannsylige dropper og triks. Venta veldig lenge på det spillet her å er en smule skuffet. Bevares, det er gøy, men ikke som skate 1. Det jeg dog liker er handplants, hippi jumps og boneless.

 

Dessuten. Party play uten runde score ? wtf. Samt nye replay editoren suger. For omfattelig. Det var jo fett med enern at du kunne lage en replay på 20 sec. Nå tar det 5 min.

 

Støtter opp om gamespot scoren - 7.5. Fatter ikke at det går ann å herpe alt som var bra med eneren. :nei:

Lenke til kommentar

Er det mange som mener at Skate 1 er bedre enn Skate to? Noen som mener det motsatte?

 

Kjøpte spillet på Elkjøp i dag (har enda ikke brutt forseglingen), men hvis det ikke er veldig bra tror jeg at jeg benytter meg av returretten, og kjøper heller Skate 1.

Endret av Martin_PS3
Lenke til kommentar
Har ikke Skate 1, men er ikke noe annet en fornøyd med Skate 2. Kjempespill i mine øyne.

Man har vel en del fler muligheter i Skate 2 enn i Skate 1?

Jo, man har flere muligheter, men det ser ut som at en del mener at noe av realismen ble drept i Skate 2. Større, mindre realistiske triks og lignende.

 

Hvordan er byen i Skate 2 sammelignet med i Skate 1?

Endret av Martin_PS3
Lenke til kommentar
Har ikke Skate 1, men er ikke noe annet en fornøyd med Skate 2. Kjempespill i mine øyne.

Man har vel en del fler muligheter i Skate 2 enn i Skate 1?

Jo, man har flere muligheter, men det ser ut som at en del mener at noe av realismen ble drept i Skate 2. Større mindre realistiske triks og lignende.

 

Hvordan er byen i Skate 2 sammelignet med i Skate 1?

 

Enig der. Synes Skate var bedre på den realistiske siden (Nå har jeg bare spilt demoen til 2`ern, men vil ikke tro realismen er noe annerledes i full v.?) Eneste jeg savner i Skate er muligheten til å gå av brettet, ellers er det ikke noe.

Lenke til kommentar

Synes at hele byen og alle konkuransene virker så daue. På X-Games rampa, imens jeg holdt på med den konkurransen, så var det INGEN folk og ingen jubel. Følte meg veldig alene og forlatt, og det er jo det stikk motsatte av hva det egentlig skal være.

 

Men ellers så er det vel et bra spill, har hatt mye morro, og vil ha det mer morro, men alle glitchene og slikt kan få deg til å hoppe i taket av sinne. Og så er det endel dumme/uforståelige ting du skal gjøre og. F.eks den handplanten på basketballkurven, hadde aldri skjønt det uten videoen lenger oppe.

 

Men hvis jeg ville ha valgt mellom Skate 1 og Skate 2 så synes jeg det ville vært gøyere med alle fordelene i Skate 2 (gåing, flytting, freshere grafikk, bedre frames). Men det ville også vært knall om de lagde en Expansion Pack til Skate 1 med ny histore osv.

 

 

edit: Også blir det så kjedelig når alle oppdraga utføres så lett og så fort og at figuren din ikke kan snakke. Det gjør det hele mye mer upersonlig og uinterresant. Hadde det bare vært flere kamerater tilstede når du utførte forskjellige ting og at du kunne ha snakket, hadde tilsatt det hele litt mer spice.

 

Oppdatering: Akkurat nå så fryste spillet ved Matrix Plaza under en konkurranse hvor jeg skulle imponere publikum med 12,500 poeng. Har greid det, men akkurat nå så står det at jeg har fullført det, men det har stoppa. IDIOTISK!

Endret av Wiciwato
Lenke til kommentar
edit: Også blir det så kjedelig når alle oppdraga utføres så lett og så fort og at figuren din ikke kan snakke. Det gjør det hele mye mer upersonlig og uinterresant. Hadde det bare vært flere kamerater tilstede når du utførte forskjellige ting og at du kunne ha snakket, hadde tilsatt det hele litt mer spice.

Hvilket av spillene er det snakk om?

Lenke til kommentar
edit: Også blir det så kjedelig når alle oppdraga utføres så lett og så fort og at figuren din ikke kan snakke. Det gjør det hele mye mer upersonlig og uinterresant. Hadde det bare vært flere kamerater tilstede når du utførte forskjellige ting og at du kunne ha snakket, hadde tilsatt det hele litt mer spice.

Hvilket av spillene er det snakk om?

Skate 2 :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...