Gå til innhold

Skal ha ny telefon.Touch og maks 2500! U,abb.


Atlesen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nokia 5800 XpressMusic ryktes å komme i januar med en sjokkpris på rundt 3000kr uten abbonement. Tror det ikke før jeg får se det, siden en slik pris på en touchtelefon som er mye bedre enn iPhone vil totalt drepe den (Bortsett fra SteveJobs-menighetens faste tilhengerskare selvfølgelig).

 

Hadde anbefalt å sjekke ut når denne kommer.

Lenke til kommentar
LG er vel et merke man bør styre unna, det er min erfaring....LG er et merke til og med Elkjøp hater som pesten.

 

Hvorfor skal man styre unna LG?? Tøys og tull.. Har en LG KC550 og er mer fornøyd med den enn med nokia-mobilene jeg har hatt... God byggekvalitet, bra batteritid, gode menyer, lett å skrive meldinger på etc etc.. Touch-mobiler generelt er jeg skeptisk til.. Men LG har mange mobiler som ikker har touch, f.eks kc550...

Lenke til kommentar
Jeg ville gått for LG KU990, fått strålende omtaler og sunket voldsomt i pris.

 

Kjøpte en til dama til jul i går, hu virker hvertfall veeeldig fornøyd!!

 

 

Er det ripefritt glass på denne ?:p

Hvor mange telefoner i dag er det med ripefritt glass? Noen i 8xxx serien til Nokia om jeg ikke husker feil hvertfall. Ku990 har ikke ripefritt glass, men jeg har hatt den i 1 år nå, uten å få en eneste ripe. + i boka til LG som legger med screen protector.

Lenke til kommentar

Jeg vil anbefale Nokia N78. Det er en telefon hvor du får utrolig mye teknologi til pengene. Jeg har sett den til 2200, og det er utrolig billig for en smarttelefon. Telefonen har: GPS, Super 3g, 3,2 mpx kamera, fm-sender, bra mp3-spiller osv. Den er i tilleg utrolig brukevennlig. Mange blir skremt av knappene, men når du bli vant med de, går skriving som er drøm.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...