pululf Skrevet 23. desember 2008 Skrevet 23. desember 2008 Hei! Valve har laget en side som heter ApertureScience.com. Når man kommer inn på siden, så ser man et overvåkningskameras perspektiv over det de kaller for "Holiday vault". I bakgrunnen hører man en juleversjon av "Still Alive. Vakkert. Over dette bildet er den en grønn firkant... Hmmm... Hva kan mon dette være? Vel, trykk på den og skriv "login". Du har nå begynt på et eventyr som vil teste din oppfinnsomhet og ikke minst, din tåmodighet
Locrin Skrevet 23. desember 2008 Skrevet 23. desember 2008 http://www.halflife2.net/forums/showthread.php?t=113318
pululf Skrevet 23. desember 2008 Forfatter Skrevet 23. desember 2008 (endret) Noe av meningen er jo at man skal klare det selv ... Er det to år gammelt? Endret 23. desember 2008 av pululf
AltF4 Skrevet 23. desember 2008 Skrevet 23. desember 2008 Aaah, de kjører jule-GLaDOS i år også! Siden kom rundt The Orange Box, Aperture Science er jo selskapet i Portal. Søk på jobb! Jeg ler meg ihjel, nå som før.
pululf Skrevet 23. desember 2008 Forfatter Skrevet 23. desember 2008 Haha, ja Litt syke spørsmål de kommer med! Men jeg klarer ikke å huske den koden min...
Runar Skrevet 23. desember 2008 Skrevet 23. desember 2008 (endret) To år gammel? Hvordan kan det være to år gammelt da Portal kom i oktober 2007? Edit: Det ser ut til at nettsiden kom før spillet, som en slags reklame. Endret 23. desember 2008 av Runar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå