Gå til innhold

Problemer med å montere surround anlegg "Haster".


Kellu

Anbefalte innlegg

Hei.

 

For et par dager si fikk eg et billig surround anlegg av en kompis som hadde kjøpt seg et nytt og bedre. dette er et billig sett. problemet midt er at eg har 5 høytalere. en liten boks der alle er koblet i hvor eg kan stille på lyd og diverese. og en større boks som er koblet til den igjen. problemet er at surrond anlegget ikke er markert, utenom en som det står Center på, og for alt eg vett kan det og være feil. og eg kan ingenting om dette. så eg lurte på om noen eventuelt kunne lagt en skisse ellerns om hvor eg skal plassere dei diverse høytalerene osv. her er litt mer info og en skisse dere kan tegne inn hvor dei diverse høytalerene skal stå:

 

FL, FR, SL, SR og CE er høytalerene jeg lurer på hvor skal. hvis du klarer å tegne det innpå skissen så hadde det vert supert :) takk for all hjelp. og hvis noe er dårlig forklart så si ifra så jeg får redigert fortest mulig.

 

Mvh Kellu

post-164793-1230042517_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

FL = Venstre foran

FR = Høyre foran

CE = Senter

SL = Bak venstre

SR = Bak høyre.

 

FL og FR skal være på hver sin side av TV-en. CE skal være rett over, under eller foran TV-en. SL og SR skal være på samme nivå og bredde som FL og FR, men bak lytteposisjonen. Det vil si helst bak sofaen (men ikke for langt), eller på skrå bak lytteposisjonen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...