Gå til innhold

Dell frir til spillerne


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis du går på forumet står de i signaturen.

 

Men jeg kan røpe at det blandt annet er radeon 4870x2, amd phenom 9850 quadcore, 790fx mobo, 8gb g-skill 1066mhz ddr2, 1 300gb wd velociraptor, 1tb wd caviar, 2x mtron pro SSD i raid-0, sharkoon rebell /m 25cm sidevifte kabinett, chill inovation 700w psu, 24" LG LCD, G15 tastatur.

 

SSD'ene har sunket 4000kr i pris til sammen, så resten av maskinen har økt 6000kr i pris siden august... Men jeg angrer ikke et sekund på å ha kjøpt SSD, og jeg kommer aldri å gå tilbake til HDD som systemdisk.

 

EDIT: Skal det være, så skal det være ;)

Endret av GullLars
Lenke til kommentar

GullLars jeg lurer på hvorfor du ikke gikk for Q6600 CPU istedenfor Phenom? Q6600 er jo raskere, og kan overklokkes høyere.

 

Hva skal du med VelociRaptor når du har mtron SSD? De pengene du brukte på raptoren burde du heller brukt i en bedre CPU. For de pengene kunne du fått en Q9550 CPU.

 

Men det er jo snakk om prioriteringer ikkesant ;)

Lenke til kommentar
Alikevel er det rett og slett for mye trøbbel med dette kabinettet sånn konstruksjonsmessig og med tanke på selvbygg.

 

Jeg håper virkelig ingen kjøper en ferdigbygd gamerpc til prisen av en bra bruktbil, for så begynne modifisere.

Amen.

 

 

@Betroz: Jeg analyserte datavanene mine i god tid før jeg kjøpte pc'n, og fant ut at det er skjeldent det jeg gjør har prosessor som flaskehals. Normalt er det skjermkort, harddisk (hastighet), eller ram (kapasitet). Derfor bestemte jeg meg for å kjøpe det systemet der jeg fikk mest for pengene for mitt bruksområde, og jeg er EKSTREMT fornøyd. Jeg kjører quadcoren min på 2,6 Ghz (+5% clock), og det er veldig skjeldent jeg møter noe som blir holdt igjen av prosessoren. En annen stor grunn til at jeg valgte AMD er at AM2+ skal være kompatibelt med kommende generasjoner, og jeg planlegger å drive med oppgraderinger som hobby de kommende åra.

Lenke til kommentar
Alikevel er det rett og slett for mye trøbbel med dette kabinettet sånn konstruksjonsmessig og med tanke på selvbygg.

 

Jeg håper virkelig ingen kjøper en ferdigbygd gamerpc til prisen av en bra bruktbil, for så begynne modifisere.

 

Nei, jeg kjøpte et så og si tomt kabinett. Uansett, det jeg mente var at de aller fleste her er vel folk som gjerne modifiserer PCen sin litt og at Dellkabinettet da gjerne byr på en del problemer som man ellers ikke ville ha kommet bort i.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...