Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

rødt hår atraktivt på gutter?


Gjest Malley

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Legg på litt sminke, trekk fra at hun har vært stengt inne av en gammel pedo i mangfoldige år, og resultatet er at hun er veldig doable.
Tror du kan si det samme om de fleste jenter.

 

Nice quote.

 

Joda, kan si at mange jenter blir doable med litt sminke, men naturlige redheads med tilhørende lys hud og fregner hører som regel ikke under "de fleste jenter" nå det kommer til skjønnhet. Det er dermed et bevis på at man ikke nødvendigvis er stygg selv om man har denne uheldige kombinasjonen.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar

Dette minner mer om en abort av en diskusjon, enn en diskusjon...

 

Anyway. Jeg var rødhåret før, men desverre/heldigvis (alt etter hvilke øyne som ser), har hårfargen forandret seg til å bli mer lysebrun med et visst rødlig skjær nå. Personlig har jeg ingen problemer med meg selv. Eneste er at jeg har fregner som jeg syns er litt for tydelige på skuldrene mine. Huden min er relativt hvit, men desverre har er den litt for brun til å bli det jeg kaller "porselenshud".

 

Poenget mitt er uansett at jeg har noen merkbare problemer med mitt utseende, og hvis noen har det, så er ikke det noe jeg bekymrer meg for. Selv har jeg forskjellige preferanser når det gjelder hvilke utseende jeg liker, selv om det konstant forandrer seg i henhold til hvor kjent jeg blir med den personen, og hvor mye jeg liker dens personlighet. Så hvis det er noen som ikke liker noen fordi de har rødt hår, er det deres rett til å gjøre det. Og hvis det finnest personer som ikke ville vurdert å blitt i lag med en annen (selv etter å ha blitt kjent med dem) på grunn av at den andre har en eller annen "skavank", så er sannsynligvis ikke den personen som tar den avgjørelsen, ikke verdt å bli ilag med uansett. Så det blir jo bare win-win for alle parter.

Endret av Hwoarang
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...