Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

rødt hår atraktivt på gutter?


Gjest Malley

Anbefalte innlegg

jeg har ofte lurte på om jenter syns rødt hår er atraktivt, eller om de syns det er stygt. (snakker ikke om det er fint,

mulig at dere syns det er fint og at dere skulle hatt det og bla bla, men tenker på om dere jenter syns atraktivt...^^)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Guest_anonym_*

Ja forsåvidt er vel egentlig uansett hårfarge attraktivt, men når det kommer til blå, grønn og slike unaturlige farger blir jeg helt satt ut. Det er ikke noe galt i å ha det, men jeg liker det ikke. Visst du har rødt hår så ikke farg det, du blir sannsynligvis ikke pen med noen annen hårfarge, du er sikkert en attraktiv ung mann og burde beholde håret ditt slik det er.

Lenke til kommentar
Gjest klartdet

Rødhårete gutter er skjeldne så de scorer HØYT :D Jenter tenner vell ikke mer på rødt hår enn brunt og lyst, men rødt hår er skjeldent som sagt, så for jenten kan du fort bli meget intressang :p

 

Har du ikke dame du?

Lenke til kommentar

Det er pent om man gjør noe med det. Flatt rødt hår uten noen form for styling er lite pent. Det er det forsåvidt egentlig ikke på noen hårfarge. Men føler man at man har litt hår som er uvanlig så er trikset å sprite det enda mer opp og bære det med stolthet. Alltid stilig med folk som har noe særegent som bruker det til sin fordel.

Lenke til kommentar

Går det an å ha rødt hår uten å ha veldig hvit hud og fregner? (altså en såkalt ginger)

 

En veldig god venn av meg er "ginger", jeg synes ikke at han er stygg eller noe sånt. Men med tanke på hårfargen, så gjør det vel ikke noe at du har rødt hår! Folk må slutte å være så usikker på seg selv.. Som gutt synes jeg rødt hår er veldig vakkert på jenter, har liksom ikke helt noen formening på gutter. Men har ingenting imot det. Bare vær stolt av den du er ;)

Lenke til kommentar

Kan jeg svare selv om jeg er gutt selv?

 

Forutsetter at det er greit. ^^ Jeg finner rødhåra gutter generelt mer attraktive enn andre gutter. Ingen fetisj eller noe, jeg synes bare rødhåra gutter er noe av det søteste som finnes. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...