Gå til innhold

[Løst]Vikingbyen 2 - Hvor får jeg tak i det?

Anbefalte innlegg

Skrevet
This file is neither allocated to a Premium Account, or a Collector's Account, and can therefore only be downloaded 10 times.

This limit is reached.

Noen som gidder å reupload'e?

Jeg gjør det jeg. Hold ann 15 min

EDIT: Her er det

Takk ska du ha :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
This file is neither allocated to a Premium Account, or a Collector's Account, and can therefore only be downloaded 10 times.

This limit is reached.

To download this file, the uploader either needs to transfer this file into his/her Collector's Account, or upload the file again. The file can later be moved to a Collector's Account. The uploader just needs to click the delete link of the file to get further information.

shit.. endelig n[r spillet er ute p[ nett.. noen som gidder [ uploade igjen?

Gjest Slettet-aNZFa3
Skrevet

Ja last opp på nytt, men kanskje på en annen side enn rapidshare som ikke har limits.

Skrevet
Leaκim fortjener modstatus for det her. Jeg er halvlei spillet allerede, men det var så ballefett å prøve igjen at han får min stemme!

Haha :!: Har nok dessverre ikke søkt meg inn som mod, da men :p

This limit is reached.

To download this file, the uploader either needs to transfer this file into his/her Collector's Account, or upload the file again. The file can later be moved to a Collector's Account. The uploader just needs to click the delete link of the file to get further information.

Her er ny upload. Denne siden skryter av at vi kan laste ned "unlimited times" også :thumbup:

Gjest Slettet-aNZFa3
Skrevet

Tusen takk! :)

Skrevet
har windows xp.. 1gig ram.. burde funke for dette spillet :eek:

lolfailol.jpg

w515.png

vell det funka hos de andre så hakke peiling hvorfor...

Jeg går utfra at du har prøvd å redownloade?

Skrevet

yeye har prøvd å redownloade flere ganger med 2 forskjellige browsers..

tror det er denne PC'en siden jeg har hatt problemer med Norske spill før, siden fordi jeg har amerikans oppsett

• 2 uker senere...
  • 4 måneder senere...
Gjest medlem-197195
Skrevet

Taper alltid på det, jeg.

Aldri skjønt meg på det, egentlig :p

• 1 år senere...
  • 2 måneder senere...
Skrevet
Leaκim fortjener modstatus for det her. Jeg er halvlei spillet allerede, men det var så ballefett å prøve igjen at han får min stemme!

Haha :!: Har nok dessverre ikke søkt meg inn som mod, da men :p

This limit is reached.

Her er ny upload. Denne siden skryter av at vi kan laste ned "unlimited times" også :thumbup:

Kan du laste opp på nytt? :)

Skrevet

Det spille her var THE SHIT før i tiden! Husker vi spilte det mye på barneskolen. Last opp et annet sted denne gangen kanskje? Linken funker ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...