Gå til innhold

Guitar Hero: Metallica - Diskusjonstråd.

NightKeeper

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tøøøøft! Kjøpes on day uno! Skal prøve GH:WT for første gang i kveld også, så det blir spennende å se om RB-trommene fungerer noe bra på det.

Skrevet
Aiai, tragiske saker det der gitt. Jeg lukter en ny "GH: Aerosmith"... I tillegg er vel dette basert på Gitar Hero World Tour, som gjør det enda værre.

WTF?

Fornøyd med låtlisten, gjerne mer 80-talls, men kan ikke klage når man får The Shortest Straw, Thingy, Mercyful Fate-medleyen, Bellz ++

Skrevet

Hater det nye tap/pulloff systemet som kom i GH:A. Nytter ikke når en har spilt 3'ern. Huff, jaja, GH:Metallica skal kjøpes uansett når det er en av favorittbandene alltime! ^^

Skrevet
Hater det nye tap/pulloff systemet som kom i GH:A. Nytter ikke når en har spilt 3'ern. Huff, jaja, GH:Metallica skal kjøpes uansett når det er en av favorittbandene alltime! ^^

Wut? Det er ikkje noko nytt, det var GH3 sin versjon som var ny, og ganske håplaus. Alle andre spel har eit betre HOPO-system enn GH3 på grunn av det store tidsvindauga i sistnevnte.

Det som irriterer meg er notane med lilla tråd gjennom som gjer det så lett at det er på grensa til å bli keisamt. GH3 var for lett på HOPO, men sjølv om GH:WT er litt vanskelegare trengte dei for pokker ikkje legge inn den møkka der for å gjere det lettare.

Skrevet
Men kommer f.eks Turn the Page til å være metallica sin versjon? Eller Bob Seger sin?

Vil si at originalen ikke passer såå godt til et GH-spill :ermm:

Bob Seger. Sjekk førsteposten :)

Turn the Page er en glimrende cover btw.

Skrevet (endret)

Irriterende at Ride the Lightning ikke er med. Det hadde vært blant høydepunktene.

Og Mercyful Fate kommer til å bli så bra at jeg kommer til å miste fokus pga all headbangingen.

Endret av NightKeeper
Skrevet
Irriterende at Ride the Lightning ikke er med. Det hadde vært blant høydepunktene.

Blackened, Justice og Ride er med i en pakke i Rock Band.. Kanskje de har noen ekslusive rettigheter ellernoe i den duren? At de sangene ikke skal bli gitt ut i et videospill igjen?

Skrevet (endret)

Ein oversikt på korleis låtene er fordelt på albumene:

Kill Em' All (3) -10%

Seek & Destroy

Whiplash

Hit The Lights

Ride The Lightning (4) -14%

Fight Fire With Fire

For Whom The Bell Tolls

Fade To Black

Creeping Death

Master of Puppets (6) -21%

Battery

Master of Puppets

The Thing That Should Not Be

Welcome Home (Sanitarium)

Disposable Heroes

Orion

...And Justice For All (3) -10%

One

Dyers Eve

The Shortest Straw

The Black Album (5) -18%

Enter Sandman

Sad But True

The Unforgiven

Wherever I May Roam

Nothing Else Matters

Load (1) -3%

King Nothing

Reload (2) -7%

Fuel

The Memory Remains

Garage Inc. (1) -3%

Mercyful Fate (Medley)

S&M (1)

No Leaf Clover

St. Anger (1) -3%

Frantic

Death Magnetic (1) -3%

All Nightmare Long

Fun Facts

21% of the Metallica set list is composed of Master of Puppets.

57% of the Metallica set list is pre-Black Album

Kjelde: Scorehero

Endret av Zeph
Skrevet

Hva faen, jeg hadde faktisk ikke fått med meg at Blackened ikke var med. Jeg tok det som en selvfølgelighet at tidenes beste låt var med. Æsj, fy faen.

Håper det kommer noen DLC med mer Metallica til spillet.

Skrevet
Men kommer f.eks Turn the Page til å være metallica sin versjon? Eller Bob Seger sin?

Vil si at originalen ikke passer såå godt til et GH-spill :ermm:

Bob Seger. Sjekk førsteposten :)

Turn the Page er en glimrende cover btw.

Herlig cover ja :) Syns nå den hadde passet bedre enn originalen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...