Hooper1004 Skrevet 20. desember 2008 Skrevet 20. desember 2008 (endret) Hei, jeg lurer på hvilket spill jeg burde satse på av Call of duty 4: modern warfare, Grand theft auto IV,Call of duty world at war, crysis eller Crysis Warhead? det viktige er at det skal være gor grafikk, bra multi-player baenr singelplayer er ikke så nøye... takker for alle svar... MVH Hooper1004 Edit. det er kommet inn et nytt spill, så nå står det mellom to spill: det er kommet inn et nytt spil 1. GTA IV 2. Call Of Duty 4 Modern Warfare trenger fortsatt hjelp med og velge takker for alle svar Endret 22. desember 2008 av Hooper1004
Kharan Skrevet 20. desember 2008 Skrevet 20. desember 2008 Det kommer an på om du er interessert i knallgod grafikk og single-player historie, en by du kan boltre deg i, eller om du hovedsaklig konsentrerer deg om multiplayer.
Habitats Skrevet 20. desember 2008 Skrevet 20. desember 2008 GTA kan ikke sammenlignes med noen av de andre spillene. Det stiller i en annen klasse og burde være et obligatorisk kjøp. Om du leter etter en god multiplayer opplevelse vil CoD4 gi deg den beste. Garantert. Når det gjelder grafikken er så klart Crysis overlegen, men det krever også en PC deretter. Multiplayer mulighetene i Crysis er heller ikke i nærheten av CoD4. CoD5 er også et godt spill, men personlig (etter god erfaring med begge) foretrekker jeg CoD4.
Selvin Skrevet 20. desember 2008 Skrevet 20. desember 2008 GTA IV er så utrolig bra, det er helt vanvittig! Det kan som Habitats sier ikke sammenlignes med de andre spillene du nevner, de er helt forskjellige.
Balleflass Skrevet 20. desember 2008 Skrevet 20. desember 2008 Cod4 uten tvil. du kommer tel å ha d lengst morro md d GTA4 er veldig bra d og, men for å være litt subjektiv så har jeg ikkeno sans for gangster spill savner gode gamle gta 1 og 2, var litt annet d. du bør også prøve Team Fortress 2 uendelig morro
Generalols Skrevet 20. desember 2008 Skrevet 20. desember 2008 COD 4 og 5 er spill du ikke kommer til å angre på at du kjøper, har ikke prøvd singelplayer på COD 5 men multiplayer mode på begge spillene her helt konge. Crysis har nok best grafikk av disse spillene (husk og ta i betraktning at du trenger en ganske brukbar pc for å få optimal opplevelse - som habitats nevner) og etter min mening også den beste singelplayer mode'n, men multiplayer er ikke noe å skyte av. Uten om det burde du også vurdere Far Cry 2 hvis du har tenkt til å spille mye multiplayer, story mode blir kjedelig i lengden etter min mening da det blir alt for mye av det samme, men multiplayer er upåklagelig.
hugRmunR Skrevet 20. desember 2008 Skrevet 20. desember 2008 CoD 4, så absolutt. CoD 5 er labert i forhold.
pxK Skrevet 20. desember 2008 Skrevet 20. desember 2008 Vis du vil ha knall multiplayer så gå for Cod4 GTA IV havner på andre plass.
Generalols Skrevet 20. desember 2008 Skrevet 20. desember 2008 COD 4 er nok noe bedre i multiplayer enn COD 5 ja, men er nok på grunn av litt "old school" våpen. Utenom det synes jeg COD 4 og 5 er ganske like. Har ikke prøvd singelplayer på COD 5 enda... noen som har en tilbakemeldig på det?
arne95 Skrevet 20. desember 2008 Skrevet 20. desember 2008 Multiplayer: CoD4 Singleplayer: GTA IV Grafikk: Crysis/Crysis Warhead Kommer an på hva du leter etter. Se gameplay videoer og lignende og se hva som faller i smak
Lassi3 Skrevet 21. desember 2008 Skrevet 21. desember 2008 Har rundet SP i begge Cod-spillene, og har også brukt utallige timer med multiplayeren (Mest i 4'ern). Singleplayeren i Cod4 er helt klart best, og er noe helt spesielt. Fantastisk engasjerende og spennende. I 5'ern virker det som de har prøvd å gjøre mye av det samme (Som selfvølgelig ikke er så veldig dumt), men en kopi vil aldri bli like bra som originalen. En helt ok single. Av alle spillende du nevner, ville jeg klart gått for COD4, som både har en fantastisk single- og multiplayer.
Looke Skrevet 21. desember 2008 Skrevet 21. desember 2008 GTA IV og Cod5 gta har en enorm størrelse og cod5 er bare tøft
Laland Skrevet 21. desember 2008 Skrevet 21. desember 2008 MP, CoD4 SP, GTA IV Grafikk, Crysis/Warhead Det er ikke verre!
Niram Skrevet 21. desember 2008 Skrevet 21. desember 2008 COD4 utvilsomt.. Spilte dette i utallige timer på ps3, inntil jeg solgte den nylig. Vurderer faktisk å kjøpe det til PC! Er det fortsatt mange som spiller online? Litt avgjørende.
hugRmunR Skrevet 21. desember 2008 Skrevet 21. desember 2008 COD4 utvilsomt.. Spilte dette i utallige timer på ps3, inntil jeg solgte den nylig. Vurderer faktisk å kjøpe det til PC! Er det fortsatt mange som spiller online? Litt avgjørende. Er noen tusen ja ^^
FPShooter Skrevet 21. desember 2008 Skrevet 21. desember 2008 (endret) bye edda Endret 2. februar 2009 av FPShooter
pxK Skrevet 21. desember 2008 Skrevet 21. desember 2008 Syns multiplayer i GTA IV er veldig gøy tbh, åpen by hvor du og 5-10 stykker free for all eller med noen kompiser på tdm. Har holdt på i flere titalls timer på ps3 online delen.
Hooper1004 Skrevet 23. desember 2008 Forfatter Skrevet 23. desember 2008 Syns multiplayer i GTA IV er veldig gøy tbh, åpen by hvor du og 5-10 stykker free for all eller med noen kompiser på tdm. Har holdt på i flere titalls timer på ps3 online delen. kan ta tid og finne de andre ja, men er det ikke slik at de andre vises på kartet ditt? er det slik at du må laste ned multiplayer prog. fra nett som det er med GTA SAN? der er det jo SAMP...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå