Gå til innhold

Hvilke spill gleder vi oss mest til 2009? [PS3]


mhm.

Hvilket spill gleder du deg mest til i 2009? (PS3)  

155 stemmer

  1. 1. .

    • Uncharted 2: Among Thieves
      30
    • Street Fighter IV
      2
    • Gran Turisimo 5
      13
    • Killzone 2
      21
    • Call of Duty: Modern Warfare 2
      12
    • Tekken 6
      4
    • God of War 3
      27
    • Skate 2
      10
    • Colin McRae: Dirt 2
      3
    • FUEL
      1
    • Resident Evil 5
      8
    • Heavy Rain
      9
    • Mafia II
      7
    • Jak and Daxter: The Lost Frontier
      1
    • Ratchet & Clank (Tittel ukjent)
      3
    • White Knight Chronicles
      2
    • Infamous
      2


Anbefalte innlegg

Hadde vært gøy å finne ut hvilke PS3-spill folket her gledet seg mest til i det som skal bli "det store spillåret"

(Det kan være multiplattformspill, men det må være til PS3)

 

Hvis alle hadde skrevet ned de 3 spillene de gledet seg mest til, så kanskje vi kunne fått til en poll.

 

Mine:

 

1. Street Fighter IV

2. Gran Turismo 5

3. Killzone 2

------------------------------------------------------

 

Listen så langt:

- Uncharted 2: Among Thieves

- Street Fighter IV

- Gran Turisimo 5

- Killzone 2

- Call of Duty: Modern Warfare 2

- Tekken 6

- God of War 3

- Skate 2

- Colin McRae: Dirt 2

- FUEL

- Resident Evil 5

- Heavy Rain

- Mafia II

- Jak and Daxter: The Lost Frontier

- Ratchet & Clank (Tittel ukjent)

- White Knight Chronicles

- Infamous

Endret av Zeph
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er foreløpig kun 2 spill på PS3 jeg gleder meg til. Og det er selvfølgelig God of War 3, og et bilspill jeg ikke husker navnet på i farten. Mener å huske det hadde et kort navn, noen som vet hva jeg snakker om? Har sett litt på det for en stund siden, og det ser helt enormt ut :D

 

 

Burnout Paradise: The Ultimate Box

Colin McRae: Dirt 2

Fatal Inertia EX

FUEL

Gran Turismo 5

Ride to Hell

SuperCar Challenge

Voltage

 

Var det en av disse?

Lenke til kommentar
Er foreløpig kun 2 spill på PS3 jeg gleder meg til. Og det er selvfølgelig God of War 3, og et bilspill jeg ikke husker navnet på i farten. Mener å huske det hadde et kort navn, noen som vet hva jeg snakker om? Har sett litt på det for en stund siden, og det ser helt enormt ut :D

 

 

Burnout Paradise: The Ultimate Box

Colin McRae: Dirt 2

Fatal Inertia EX

FUEL

Gran Turismo 5

Ride to Hell

SuperCar Challenge

Voltage

 

Var det en av disse?

 

FUEL var det ja, takk skal du ha :) Men ser at jeg glemte Colin McRae: Dirt 2 også, så da blir det de 3 spillene jeg gleder meg mest til :)

Lenke til kommentar

Jeg gleder meg mest til disse:

 

Disse er dem spillene jeg ser mest frem til av dem 5 jeg har nevnet!

 

1. Killzone 2: har spilt betaen over 15 timer og jeg er storfonøyd. Med fantastisk grafikk og gameplay som allerede har frelset meg med badge system som du kan endre til din spillestil. Du får XP per kill og hva objectiver du klarer, like COD 4!! Våpenfølelsen er det beste jeg har hatt noen gang. Og likte godt kampene varierer seg når selve objektivene du har blir skiftet over dynamisk, isteden for å gå ut av selve gamet. Og du kan ha med boter for god trening. Du kan sette opp server og med dine egne objektiver, om du vil ha standard team deathmatch med friendly fire on or off eller du kan blande litt med en god blanding av ren taktikk og lagspill, that's your call.

 

2. God Of War 3: må jo ha dette spillet fordi det er oppfølgerern til det beste man finner på Playstation 2. Etter dem 2 spillene så tenkte jeg meg, hvordan blir da God Of War 3 :D, må jo bare bli helt sykt!

 

3. Resident Evil 5: må jo ha oppfølgeren til det spillet som er blant det beste jeg har spilt som gamer og det er Resident Evil 4 til GameCube

----------------------------------------------------------------------------------------

 

Her er dem jeg og sikler etter:

 

4. Uncharted 2: Uncharted Drake's Fortune var en perle, og dette kommer til å bli vel så bra dette og.

 

5. Street Fighter IV, håper dem ikke gjør det like vanskeligt som dem gamle spillene, eller så blir det nok kjøpt!

Endret av Toman85
Lenke til kommentar
Street Fighter IV, håper dem ikke gjør det like vanskeligt som dem gamle spillene, eller så blir det nok kjøpt!

 

Synes det var det som gjorde det så morsomt.

Husker jeg hadde Mortal Combat og Street Fighter på Sega Megadrive(husker ikke hvilket nummer på noen av de spillene da). Og synes Street Fighter var mye bedre, siden man kunne knuse en bil i et bonusbrett elns :p og fordi det var mye vanskeligere og dermed også morsommere og mestre

Lenke til kommentar

Her er mine:

 

Resident Evil 5 - RE 4 er blitt en av mine all time favorites. Jeg tviler på om RE 5 blir like bra, men hvis det er i nærheten kommer jeg til å bli fornøyd.

 

Uncharted 2 - Jeg kjøpte dette i år og det var en stor positiv overraskelse. Jeg tror nummer 2 blir minst like bra. Naughty Dog ser ut til å kunne sakene sine.

 

Final Fantasy XIII - Jeg er optimist og håper det kommer ut i år.

Lenke til kommentar
Her er mine:

 

Resident Evil 5 - RE 4 er blitt en av mine all time favorites. Jeg tviler på om RE 5 blir like bra, men hvis det er i nærheten kommer jeg til å bli fornøyd.

 

Uncharted 2 - Jeg kjøpte dette i år og det var en stor positiv overraskelse. Jeg tror nummer 2 blir minst like bra. Naughty Dog ser ut til å kunne sakene sine.

 

Final Fantasy XIII - Jeg er optimist og håper det kommer ut i år.

 

Men tror ikke jeg fører opp den før det er bekreftet. Har mine tvil når det gjelder 09-lansering av den tittelen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...