Gå til innhold

Ny Mafia II-trailer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blir jo langt raskere biler nå som spillet foregår etter krigen. Det ser man jo også i traileren.

 

Sangen i traileren er Little Richard med Long Tall Sally fra 1956, så det sier litt om tidsperioden. Dette er jo også på samme tid hvor Gudfaren I og II foregår, så forventer mange referanser fra dem. :thumbup:

 

Sammen med Alan Wake er dette mitt mest etterlengtede spill for 2009.

 

 

Begynner forresten å få dekket mange tidsperioder nå:

 

30-tallet: Mafia

40-tallet: L.A. Noire (kommer 2009/2010)

50-tallet: Mafia II

60-tallet: GTA: London 1969

70-tallet: Driver

80-tallet: GTA: Vice City

90-tallet: GTA: San Andreas

00-tallet: GTA3/GTA4

Endret av kilik
Lenke til kommentar

Ja, fy, dette blir vilt! Fra det jeg har sett i traileren, så ser det ut som om utviklerne treffer spikeren på hodet igjen, hva gjelder stemning. Grafikken så også rimelig bra ut, og med tanke på den gode grafikken Mafia hadde i sin tid, er jeg ikke tvil om at det vi ser er det vi får. Huff, jeg gleder meg.

Endret av JulianR
Lenke til kommentar

endelig enda en spilleutvikler som fokuserer mye på spillinnholdet om man skal tro hva som er skrevet og hvis gjennom videoer til nå.

 

har mange gode minner fra mafia 1, aldri har jeg opplevd maken til spill. musikken, stemningen, oppdragene og alt som gjør mafia til et unikt spill. i disse tider der wannabe gansta spill er på toppen trenger vi en pause fra disse standart spillene og til et spill som har klasse, stil og manglende som ingen andre skyte/kjøre spill har klart å gi til nå.

 

håper for all del at når mafia 2 kommer at jeg kan kjøre det på lavest grafikk som mulig siden min økonomi ikke kan ha råd til en ny pc

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...