Gå til innhold

Ny Mafia II-trailer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hørt at dem som lager Mafia II fokuserer mest på konsollversjoene og at pc versjonen kommer senere "tror det er snakk om 1 måned eller noe sånt" så ikke bli redd. Da kommer det som kan skje, att kravene blir syke...

Dette skjedde meg GTA IV, min pc klarer ikke å drive GTA IV over medium i 1280x1024 :p

 

Gleder meg selv til Mafia 2, men sliter da jeg har 3 kraftige maskiner, men er selvfølgelig mest etter konsollversjonene pga jeg frykter jeg har for dårlig pc...

Lenke til kommentar
Hørt at dem som lager Mafia II fokuserer mest på konsollversjoene og at pc versjonen kommer senere "tror det er snakk om 1 måned eller noe sånt" så ikke bli redd. Da kommer det som kan skje, att kravene blir syke...

Dette skjedde meg GTA IV, min pc klarer ikke å drive GTA IV over medium i 1280x1024 :p

 

Gleder meg selv til Mafia 2, men sliter da jeg har 3 kraftige maskiner, men er selvfølgelig mest etter konsollversjonene pga jeg frykter jeg har for dårlig pc...

Er nok bare å vente å se hvordan PC versjonen blir, håper selfølgelig den blir veldig bra siden jeg skal ha spillet til PC.

Lenke til kommentar
Hørt at dem som lager Mafia II fokuserer mest på konsollversjoene og at pc versjonen kommer senere "tror det er snakk om 1 måned eller noe sånt" så ikke bli redd. Da kommer det som kan skje, att kravene blir syke...

Dette skjedde meg GTA IV, min pc klarer ikke å drive GTA IV over medium i 1280x1024 :p

 

Gleder meg selv til Mafia 2, men sliter da jeg har 3 kraftige maskiner, men er selvfølgelig mest etter konsollversjonene pga jeg frykter jeg har for dårlig pc...

GTA 4 er en av de dårligste portene av nyere dato. Ikke noe å sammenligne med. Rockstar er ingen PC-utvikler. Bare se på Bully også.

 

PC-versjonen av Mafia er selv i dag grafisk god syns jeg. Imponerende motor for den tiden, da det kom ut samme år som GTA 3 (PC) og lå mange hakk over.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...