Gromit Skrevet 15. januar 2009 Skrevet 15. januar 2009 Forskjellen er at med Debetkort med Visa er pengene allerede borte, men VISA med kredittkort(faktura) har du ikke betalt enda Prosedyren for å få igjen pengene er akkurat den samme.
ukjentbrukergitt Skrevet 15. januar 2009 Skrevet 15. januar 2009 prosedyren for å få igjen penger når du betaler med debit kort blir litt annerledes imed at du ikke får pengene tilbake.... kredittkort blir annerledes, for da har du ikke betalt, men skylder penger, så du har ikke tapt noe
Arne Skrevet 15. januar 2009 Skrevet 15. januar 2009 Så det gromit sier med at prosedyren er annerledes, er feil?
ukjentbrukergitt Skrevet 15. januar 2009 Skrevet 15. januar 2009 ja det vil jeg påstå, poenget mitt er å bruke kredittkort på nett, da mister du ingen penger.
indahla Skrevet 19. januar 2009 Skrevet 19. januar 2009 ja det vil jeg påstå, poenget mitt er å bruke kredittkort på nett, da mister du ingen penger. Ja, det er hele poenget. Med kredittkort må de kreve penger av deg mens med debit kort må du krever penger av de. En meget stor forskjell...
unik42 Skrevet 19. januar 2009 Skrevet 19. januar 2009 Det er lettere å få slippe å betale på kredittkort, enn å få igjen de pengene du har mistet på debetkort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå