Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Normalt å fingre penis?


Gjest mhelgestad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b

Noen kunne også ha anbefalt meg å svelge en pose sperm mens jeg onanerer fordi det er godt. Kanskje jeg kunne ha prøvd og fått meg en positiv overraskelse, men på en annen side, kan jeg ikke akkurat si at jeg har lyst på den overraskelsen.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Hm_*

Du putter vel ikke en hel finger inn? Kanskje du bare koser litt i selve åpningen?

 

Er sykepleier, når man kateteriserer, så putter man jo en tynt gummirør inn i urinrørsåpning. Dette er som regel ubehagelig for de fleste, og man får lokalbedøvelse først.

 

Sånn som du forklarer det, så ser jeg for meg at du stapper en hel finger nedi, og kan ikke tro at det er spesielt godt, eller mulig uten at du har et unormalt stort urinrør.

Lenke til kommentar
Så dersom noen hadde spurt om det hadde vært normalt å bæsje samtidig som man onanerer på gamle menn ikledd balettkjole, så hadde du fremdeles påstått at det er normalt?

Hvor i heite huleste fikk du det der fra? Syke, syke menneske.

 

OT: Minner ikke dette litt om trolling? Greit nok, det kan være sant, men allikevel?

 

Prøvde å putte ett eller anna i tissen min da jeg var liten, men har ikke engang vurdert å gjøre det igjen. Det er jo dritvondt!

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...