Gå til innhold

Forum ofte nede


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har hvertfall LITT av det samme problemet som de over. Serveren "forsvinner" rett og slett veldig, veldig, veldig, ofte. Mange ganger om dagen. Det er altså ikke bare treghet - den blir fysisk borte, med IP og alt. Plutselig når jeg klikker noe så får jeg null respons ifra server. Samtidig ser jeg på topic ticker at det kommer inn andre innlegg, så den (eller de?) kan umulig være nede for alle?

 

Har ingen problemer med noen andre sider, hverken norske eller internasjonale.

 

Er det tilfeldigvis noen av dere som sliter som også har Nextgentel? Kanskje problemet ligger der?

Endret av anonymouse
Lenke til kommentar

Noen som har sett det bildet av han uteliggeren med datamaskinen utepå gaten? Tenker på det hver gang "serverparken" til hardware.no ikke svarer. (Sorry Ueland, er egenlig ikke vondt ment) Og det er ganske ofte. Syns det er ekstremt ironisk at av de sidene jeg pleier å besøke, er Hardware.no og Diskusjon.no de som det er desidert oftest feil med.

Endret av guttorm
Lenke til kommentar

samme har.

ff overskriften : oops ., noe gikk galt.

ellers så kommer den samme sql meldingen .

 

noen ganger tar det evig tid får siden er oppe.f.eks når jeg skal tilbake til "mine innlegg" eller når jeg har valg å svare på en post fra "mine innlegg"

eller det tar så lang tid at nettleseren (ff) gir opp å vente

 

 

gi oss en julegave - få orden på dette tullet

Lenke til kommentar

og nå virker ikke denne tekst editoren skikkelig.

 

skal man svare på et innlegg og bruker knappen "svar" så havner markøren på en plass og teksten man skriver på annen linje.

 

f.eks så skulle jeg legge til lir mere informasjon i innlegget ovenfor man der var umulig å få skrevet noe under siste linje der.

teksten jeg skrev ble plaser i linjen ovenfor siste linje

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...