Gå til innhold

Hvem bør bli ny landslagssjef i fotball?

Dotten

Hvem mener du bør trene landslaget?  

71 stemmer

1. 1. Hvem mener du bør trene landslaget?

• Kjetil Rekdal
      3
    • Mons Ivar Mjelde
      4
    • Egil "Drillo" Olsen
      15
    • Trond Sollied
      10
    • Rune Bratseth
      0
    • Ståle Solbakken
      2
    • Roy Hodgson
      4
    • Tom Nordlie
      7
    • Ole Gunnar Solskjær
      2
    • Jan Jönsson
      4
    • Martin Andresen
      0
    • Nils Arne Eggen
      1
    • Henning Berg
      0
    • Uwe Røsler
      0
    • Steinar Nilsen
      0
    • Nils Johan Semb
      0
    • Ola By Riise
      1
    • En annen norsk trener
      0
    • En annen utenlandsk trener
      14
    • Jeg har ikke snøringen
      4

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stemte på Trond Sollied, jeg mener han er den beste NFF kan ha råd til. Hadde vært morsomt med Hiddink eller en annen utenlandsk trener, men er nok veldig usannsynlig da Hareides lønn var på rundt 3mill i forhold til Hiddinks nåværende lønn på 50.

Skrevet

Jeg stemte Nordlie fordi han er en god motivator, greier ikke å slite ut spillerne, ettersom det er meget mindre treninger med landslag enn med klubber. Pluss at vi trenger en som skaper litt liv og røre ;)

Skrevet

Stemte på Roy Hodgson. Tror ikke vi har råd til noe bedre fra utlandet. Leste i avisen i dag at Hareide tjener 2,4 millioner i året, mens Sven Göran Ericsson tjener ca. 40 millioner!

Derfor burde vi være fornøyde om vi kan få RH til Norge. :)

Skrevet

Har ikke tro på Nordlie. Jeg har egentlig ikke helt bestemt meg for hvem som er det beste alternativet, men stemte Trond Sollied, tror jeg holder en liten knapp på han.

Gjest Slettet-EIV2CS
Skrevet

Hodgson, definitivt det beste alternativet Norge har.

Skrevet

Nordlie er vel kanskje uten jobb nå som hovedinvestoren i Kongsvinger har trukket seg ut. Kjetil Rekdal hadde vært morsom, men han er vel fortsatt litt ung. Neste trenerbytte kanskje. Trond Sollied er mest sannsynlig, selv om begge de to over nok er bedre for laget.

Blir spennede å se, landslaget kommer nok aldri til å vinne noen titler, men det å leke seg i det gode selskap igjen med EM og VM er realistisk og hadde vært gøy. Det som trengs er en god trener og et godt juniorkull.

Hiddink er usannsynlig, men hadde også vært usannsynlig gøy.

Skrevet

jeg vil ha Roy Keane, Avram Grant, Chris Coleman eller Berndt Schuster som trener. Men da må en eller annen sende mail til Trond Giske!! Får vi staten til å sponse lønna til den nye "verdensklasse-treneren" så får vi forhåpentligvis fylt stadion hver hjemmekamp og gutta spiller bedre

Skrevet (endret)

Sollied er på vei ned. Hans tid er over. Selv vil jeg helst ha en utenlending som tar med nye impulser og som kan inspirere gutta på landslaget. Kjenner jeg NFF godt nok så blir det vel allikevel en kjedelig norsk trener. Solbakken eller Sollied.

EDIT: og da foretrekker jeg Solbakken.

Endret av MagnusW
Skrevet

Vet ikke hvorfor Nordlie er ansett som en så god kandidat. Men med mengden primadonnaer på landslaget er det i hvert fall bra om det kommer en som kan filleriste litt. :)

Skrevet
Vet ikke hvorfor Nordlie er ansett som en så god kandidat. Men med mengden primadonnaer på landslaget er det i hvert fall bra om det kommer en som kan filleriste litt. :)

Haha. Godt sagt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...