Gå til innhold

Hvilke spill ønsker du deg til jul ? :)


Anbefalte innlegg

Hei, jeg samler opp ønskelister for dere forumbrukere. Jeg vil ha rangerte topp 3 lister med navn og konsoll! Haddde fint om dere hadde lagt ved hvorfor dere ønsker dere disse spillene. Jeg kan begynne med min topp 3 liste først :D

 

1.X360: Call of Duty 4: Modern Warfare

2.X360: Mirrors Edge

3.X360: Fifa 09

 

Jeg ønsker meg CoD 4 fordi jeg kjøpte CoD: WaW tidligere i år, så har jeg hørt så mye bra om det, så det må jeg bare ha! Mirrors edge syntes jeg var veldig gøy og annerledes på en bra måte når jeg prøvde demoen. Tenk at noen svensker har klart dette xD. Og så ønsker jeg meg Fifa 09, fordi det er fantastisk gøy å spille sammen eller mot venner!

Endret av LarsaDudn
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
1. PC: Call of Duty 4 - Har prøvd 2'ern og syns det var bra:) Så nå vil jeg prøve det nyeste.

2. Play Station 2: Jak and Dexter - Spilte det mye før, men har mistet spillet :( Savner det..

3. Nintendo 64: Yoshi - Dette spilte jeg også før, når jeg var "liten". Mange gode minner :)

Om du vil ha det nyeste call of duty må du kjøpe World at War. :)

Men anbefaler heller CoD4.

 

Selv så vil jeg ha :

Mirrors Edge

Day of Defeat

Gta 4

Lenke til kommentar

1. Fallout 3 til PS3 (fordi jeg elsker Oblivion og hører at dette spillet fungerer på ganske lik måte selv om settingen selvsagt er helt annerledes)

 

2. FF V til GBA (Det eneste spillet vi mangler i hovedserien, så er den komplett)

 

3. Two Worlds til PC (høres ut som et interessant free-roaming rpg)

Lenke til kommentar

1. Mirror's Edge (PS3 el. 360. Helst PS3) - Ser helt fantastisk ut, har prøvd demoen og det ga mersmak.

2. Football Manager 2009 (PC) - Alle som har spilt FM vet hvorfor man trenger det nye spillet hvert år.

3. Hovedsaklig de to over som er på ønskelisten, men GH:WT, COD5, GoW2 står også på listen. PS3 el. 360, har ikke så mye å si for meg. GoW2 til 360, såklart.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...