Gå til innhold

PlayStation Home Diskusjonstråd


Kris

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette var artig, likte spesielt det at videoer poppa opp rundt om kring. Var jo også en haug med folk overalt. Fikk spilt en 20min før jeg ble disconnecta, men intrykket så langt er bra. Var også godt med customization options til charactern, noe som er positivt. Gleder meg til å få testet noen av aktivitetene.

Lenke til kommentar

Har ikke fått prøvd Open beta enda, men er det noen som kan bekrefte at alt vi har "kjøpt" i Closed beta blir med oss til Open beta uten kostnader...?

 

EDIT: Og hva med dette penge/trofésystemet? Kan man vise fram troféer som det er blitt reklamert for hundrevis av ganger? Får man noen belønning for troféene?

 

Vet at om dette ikke har kommet enda, så kommer det vel senere, er bare litt spent på å høre siste nytt :thumbup:

Endret av Mokko
Lenke til kommentar

Har testa det en liten stund. Det viktigste i spillet er helt klart den sosiale delen (ikke at det er lagt noe sjul på det for å si det sånn). Gikk rundt å kjeda meg for meg selv i 20 minutter, helt til jeg gikk bort til et par folk og begynte å danse og snakke. Til slutt endte vi opp med en ganske stor gruppe som stod og danset uten for et eller annet bygg og snakka tull. :p

Endret av Flaringo
Lenke til kommentar
Har ikke fått prøvd Open beta enda, men er det noen som kan bekrefte at alt vi har "kjøpt" i Closed beta blir med oss til Open beta uten kostnader...?

 

EDIT: Og hva med dette penge/trofésystemet? Kan man vise fram troféer som det er blitt reklamert for hundrevis av ganger? Får man noen belønning for troféene?

 

Vet at om dette ikke har kommet enda, så kommer det vel senere, er bare litt spent på å høre siste nytt :thumbup:

 

Det kan jeg bekrefte

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...