Gå til innhold

Burde ikke butikken vite at det er de som har ansvaret å få rettet produktet?


JFM

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Et headset kan jo ikke knekke av seg selv, om den ikke kommer opp først, så er det vel ikke vits å bryte det opp, noe som er mest sannsynligvis skjedd i dette tilfellet.

 

Som mitt eksempel var i stad, det nytter ikke å komme inn med en bulket bil til der du kjøpte bilen å si at du krever bulkene (som plutselig kom dit) fikset på garanti.

Det er like teit, og like patetisk som det du serverte til selgeren.

 

Du burde egentlig være glad for at ting fikset seg, og ikke sitte her å spe dritt om firmaet ut på det åpne nett der hele verden kan lese det.

Syns ikke du skal gjøre det, da Datakjedens rutiner kanskje er slike, som selgeren kanskje nevnte....

At du ikke kan godta vanlige rutiner er ikke mitt problem, men da kan du iallefall godta andres rutiner slik som de er.

Lenke til kommentar
At du ikke kan godta vanlige rutiner er ikke mitt problem, men da kan du iallefall godta andres rutiner slik som de er.
Så han kan ikke godta "vanlige rutiner", men iallefall godta "andres rutiner slik som de er"? :hmm:

"God dag, mann økseskaft", sa katten, og rautet til presten.

 

Hvis butikken der du har kjøpt bilen din har rutiner som sier at alle reparasjoner må betales av deg, selv om den stopper etter en uke fordi den har store produksjonsfeil, så godtar du det mao, fordi det ikke er vanlig rutiner, og man skal "godta andres rutiner slik som de er.". Må være fint å selge deg bil i hvert fall. :)

Lenke til kommentar
At du ikke kan godta vanlige rutiner er ikke mitt problem, men da kan du iallefall godta andres rutiner slik som de er.
Så han kan ikke godta "vanlige rutiner", men iallefall godta "andres rutiner slik som de er"? :hmm:

"God dag, mann økseskaft", sa katten, og rautet til presten.

 

Hvis butikken der du har kjøpt bilen din har rutiner som sier at alle reparasjoner må betales av deg, selv om den stopper etter en uke fordi den har store produksjonsfeil, så godtar du det mao, fordi det ikke er vanlig rutiner, og man skal "godta andres rutiner slik som de er.". Må være fint å selge deg bil i hvert fall. :)

 

 

Bruk sunn fornuft, vær litt imøtekommende og vær løsningsorientert hvis dere får problemer.. Et lite smil på lager løser mye det også:-)

Tenk om han selgeren / service mannen på datakjeden hadde fått litt "kred" fordi han prøvde å løse dette raskt og smertefritt for dere.

Det er sånne skrikete kunder som krever alt mulig som ofte blir dagens artige "snakkis" på pauserommet..

Lenke til kommentar

Tja, her må man vel holde tunga i rett munn.

 

Koss har vel her en garantiordning som dekker mer enn hva forbrukerkjøpsloven dekker. Det høres ikke (for meg) ut som noen selvfølge at feilen her, er av en slik art at den dekkes av forbrukerkjøpsloven. Jeg er imidlertid ganske sikker på at den dekkes av garantien til Koss. Da er det naturlig å benytte seg av denne, ikke reklamasjon. Selger er ansvarlige for eventuelle reklamasjoner i henhold til forbrukerkjøpsloven, men neppe for ting som går på Koss sin garantiordning. Likevel er de nok ofte behjelpelige med å håndheve garantier også.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Bare sånn til informasjon, jeg synes det er ufattelig dårlig av deg å skrive slike innlegg om firmaet, der du skriver at selger er på gråten, noe som ikke stemmer.

 

 

For det andre,så er det faktisk jeg som er selger i dette øyeblikket, var meg du snakket med,da! :D HAHAHAHAHAH

Lenke til kommentar
Bare sånn til informasjon, jeg synes det er ufattelig dårlig av deg å skrive slike innlegg om firmaet, der du skriver at selger er på gråten, noe som ikke stemmer.

 

 

For det andre,så er det faktisk jeg som er selger i dette øyeblikket, var meg du snakket med,da! :D HAHAHAHAHAH

 

For meg virka det som du var på gråten. Hvis det ikke stemmer så beklager jeg det.

Lenke til kommentar
For det andre,så er det faktisk jeg som er selger i dette øyeblikket, var meg du snakket med,da! :D HAHAHAHAHAH

Det burde du kanskje ha nevnt tidligere, som f.eks. når du sa at Datakjedens rutiner "kanskje" er slik. Du vet, eller burde i det minste som selger vite, hvordan rutinene for de produktene dere selger er.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...