Gå til innhold

Farg forumet i jul - Bli med i forumets juleavatar-konkurranse!


Anbefalte innlegg

Desember måned er her, julemaset tar til og presanger skal kjøpes. Til dette kan sikkert også forumet være til hjelp, det er sikkert noen her inne som kan gi deg et råd om du ikke vet hva kjæreste, venner eller familie skal få. Hvorfor ikke kjøpe en dorull med pengesedler som mønster?

 

Uansett, ettersom julen nærmer seg så vil vi i teamet oppfordre våre brukere til å spre julestemning på forumet. Å oppføre dere som engler er jo en selvfølge (hurra for ordspill), men mer bestemt så vil vi be dere vurdere om en egen juleavatar kan være noe for dere.

 

En avatar er for de som ikke er helt kjent med dets funksjon nærmest som din egen personlige "logo". Den gjør det lettere for andre å kjenne deg igjen og den gir forumet et mer personlig preg. I år som tidligere år er det satt igang med en egen juleavatar-konkurranse av vår ferske brukermoderator TSP. Nominasjonstråden reiser du til ved å klikke her. Har du sett en avatar du vil nominere så ikke nøl med å gi beskjed i tråden før fristen går ut! Om du vil ha din egen, men ikke helt føler det kunstneriske i deg våkne så kan du be om hjelp i vår egne avatartråd.

 

Med det håper jeg vi vil se mye rødt og hvitt som farger forumet vårt utover i desember og at julefølelsen sakte men sikkert sniker seg inn på dere alle. Har du noen ideer til hvordan forumet kan bidra enda mer til å verdsette julen så rop gjerne ut i denne tråden :)

 

Også Achmed kler seg ut i anledning jul :)

 

Se filmen hos Youtube

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Haha, trodde også det var juleskin som ble annonsert, go tabloidoverskrifter. :p

 

Jeg får se om jeg får mekket en juleavatar hvis tiden strekker til, men jeg er ikke akkurat en racer i Photoshop og det florerer ikke akkurat av ideer. Litt dumt å be om hjelp hvis man vil være med i konkurransen (må i det minste informere om hvem som har lagd den), men hvis jeg ser at det ikke blir noen selvlagd avatar får jeg krype til korset og heller holde meg unna konkurransen. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...