michael691 Skrevet 6. desember 2008 Skrevet 6. desember 2008 Er det mulig? Er ganske kjedelig å tabbe out hele tia. Og får en 10 minus fps i window mode.. Også litt ot etter topic: Hvor mye koster WoW året? Spiller demo'en og det er ganske festlig
JosteinS Skrevet 6. desember 2008 Skrevet 6. desember 2008 Finnes en addon som heter WIM (WoW Instant Messenger), som jeg tor er vedt å teste. du finner den blandt annet hos Curse har ikke testet den selv, men ser lovendes ut. koster vell rundt 120kr per måned, roughly 1400-1500 per år
Matsemann Skrevet 6. desember 2008 Skrevet 6. desember 2008 Finnes en addon som heter WIM (WoW Instant Messenger), som jeg tor er vedt å teste. du finner den blandt annet hos Curse Hmm? Tror ikke den fungerer slik du tenker. Eller så er det jeg som missforstår.
fatalicus Skrevet 6. desember 2008 Skrevet 6. desember 2008 JosteinS: WIM (WoW Instant Messenger) er bare en addon som lar deg samle in-game whispers i et IM lignende chat vindu. Blizzard har laget WoW slik at det ikke kan kommunisere med andre programmer (for å hindre juks osv), noe som gjør at det ikke går å lage en IM addon som kan brukes til MSN. Det nærmeste du kommer er xfire (xfire.com) som lar deg chatte med andre som ikke er i WoW eller som spiller andre spill, men xfire fungerer ikke med MSN (så vidt jeg vet)
JosteinS Skrevet 6. desember 2008 Skrevet 6. desember 2008 Finnes en addon som heter WIM (WoW Instant Messenger), som jeg tor er vedt å teste. du finner den blandt annet hos Curse Hmm? Tror ikke den fungerer slik du tenker. Eller så er det jeg som missforstår. Leste beskrivelsen til wim litt kjapt, er bare en måte å hpndtere whispers
Raytee Skrevet 7. desember 2008 Skrevet 7. desember 2008 Finnes en addon som heter WIM (WoW Instant Messenger), som jeg tor er vedt å teste. du finner den blandt annet hos Curse har ikke testet den selv, men ser lovendes ut. koster vell rundt 120kr per måned, roughly 1400-1500 per år 120x12 = 1440eller 249x6 = 1494 Eller man kan kjøpe ett halvt år i gangen og spare en del =) Husker ikke i hode hva det koster men er veldig sikker på at det er billigere da.
michael691 Skrevet 7. desember 2008 Forfatter Skrevet 7. desember 2008 Nei ikke ''wow messenger'' elno men liksom fra windows live contacts. dama spiller ikke så det blir litt vanskelig med xfire xD men takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå