Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Gave til kjæreste som skal ut på militæroppdrag?


Gjest Anonym nå

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym nå

Har noen tips om julegave til kjæreste, 21år, som er utsendt til et kjipt land i 4 måneder rett etter jul, i forbindelse med jobb i forsvaret? Hva hadde man satt pris på/trenger?

 

Han trenger egentlig mest ting til leiligheten, men det er jo ikke noe han får bruk for de meste 4 månedene...

 

Hilsen jenta!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Trådstarter

Ja, det har jeg allerede foreslått for ham, men han sier at de får kondomer utlevert så det var ikke et problem ;) Er dessuten snakk om temmelig krigsherja områder, han har vært der før og sex var visst ikke hovedprioritet, så forslaget slo ikke an.

 

Men men, takk for svar allikevel, noen bedre? Kanskje noe litt mer romantisk...?

Lenke til kommentar
Ja, det har jeg allerede foreslått for ham, men han sier at de får kondomer utlevert så det var ikke et problem ;) Er dessuten snakk om temmelig krigsherja områder, han har vært der før og sex var visst ikke hovedprioritet, så forslaget slo ikke an.

 

Men men, takk for svar allikevel, noen bedre? Kanskje noe litt mer romantisk...?

 

gir ikke alle et nakenbilde til kjæresten som reiser da? :whistle:

Lenke til kommentar
Gjest Forslag

Hmm, Eventuellt en hjemmesnekret bok, med bilder og minner av dere to samt noe tekst der du skriver om han/deg/dere og hva han betyr for deg? Det er jo noe som kan komme godt med i ensomme stunder :thumbup:

 

Eventuellt kan du jo sende med han noen litt kinky bilder og, så han har noe å fylle fritiden sin med :new_woot:

Lenke til kommentar
Gjest Trådstarter
gir ikke alle et nakenbilde til kjæresten som reiser da? :whistle:

Hmm.. vet ikke om jeg tør det!

 

Hmm, Eventuellt en hjemmesnekret bok, med bilder og minner av dere to samt noe tekst der du skriver om han/deg/dere og hva han betyr for deg? Det er jo noe som kan komme godt med i ensomme stunder :thumbup:

 

Eventuellt kan du jo sende med han noen litt kinky bilder og, så han har noe å fylle fritiden sin med :new_woot:

Takk for tips! Nå har jeg selvfølgelig ingen bilder av oss to, men tenkte kanskje lage en kassett med sanger som betyr noe for oss til ham, han er veldig glad i musikk.

 

Kinky bilder er jeg litt skeptisk til! :o Isåfall må han ta de selv, hehe.

 

Ta han med ut på byen en kveld. Starter på en restaurant og kanskje se en film eller noe annet sosial senere på kvelden. Siden han snart reiser.

 

Takk for svar. Det gjør vi ganske ofte uansett da, men kan jo ihvertfall sette av en hel helg og spandere en middag på ham i det minste før han drar. :)

Lenke til kommentar
Gjest Trådstarter
Nå har jeg selvfølgelig ingen bilder av oss to, men tenkte kanskje lage en kassett med sanger som betyr noe for oss til ham, han er veldig glad i musikk.

 

Jeg ville satset på et annet format, f.eks. CD. Men aller best om han har mp3-spiller.

Haha, nei nå er du jo ikke romantisk i det hele tatt! :roll:

 

Det er jo nettopp det gamle formatet som er sjarmerende ;) Han har både ipod og fancy anlegg, bruker spotify så kan finne all den musikken han vil lett. Hele poenget er jo at jeg tar med bryet til å ta opp på gamlemåten, nettopp de sangene jeg syntes er viktige for oss. Kassettspiller har han i bilen, så han skal få til å spille den av. Så det er litt gjennomtenkt altså, jeg er oppdatert på formatfronter jeg, men det var ikke det som å gjøre i denne sammenhengen.

 

Men det er mer en personlig gave, ikke noe "skikkelig".. Hva ønsker du(dvs alle som leser) deg til jul av kjæresten?

Lenke til kommentar

Jeg har vært på utenlandsoppdrag i 7mnd selv, og jeg kan garantere deg at noe personlig, som bilder/fint brev etc. kommer til å slå utrolig godt an i tid og stunder der nede. Ting man kan finne fram og muntre seg opp på, og minne om hva han har ventende hjemme :)

 

Hva om du skriver et brev til han, som du ber han vente med å åpne til han har kommet dit, hvor du har et bilde av deg selv/dere på forsiden av brevet, og legger ved CD/minnebrikke med musikken du finner til han? Bare et forslag, men da har han hvertfall alt samlet, enkelt å ta fram når han ønsker det :)

 

Utover dette funker det jo bra å ha en fin kveld/helg utover det vanlige før han drar, men det går jo litt fortere i glemmeboken.

Endret av Veggin
Lenke til kommentar
Jeg har vært på utenlandsoppdrag i 7mnd selv, og jeg kan garantere deg at noe personlig, som bilder/fint brev etc. kommer til å slå utrolig godt an i tid og stunder der nede. Ting man kan finne fram og muntre seg opp på, og minne om hva han har ventende hjemme :)

 

Hva om du skriver et brev til han, som du ber han vente med å åpne til han har kommet dit, hvor du har et bilde av deg selv/dere på forsiden av brevet, og legger ved CD/minnebrikke med musikken du finner til han? Bare et forslag, men da har han hvertfall alt samlet, enkelt å ta fram når han ønsker det :)

 

Utover dette funker det jo bra å ha en fin kveld/helg utover det vanlige før han drar, men det går jo litt fortere i glemmeboken.

 

Second that. Men du må legge ved noen kinky bilder.

Lenke til kommentar

Bilder er uansett et must, men behold klærne på just in case. Du vet aldri hevm som får se bildet i fremtiden.

 

Brev med kinky innhold kan heller være en idè.

 

Kommer jo an på pris osv også, men en ipod med sanger er jo greit.

Endret av Ekko
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...