Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva gjør man når en jente er hjemme hos deg? Gutt 15


Gjest Guest_Aleksander_*

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kyss på kinnet er rart. Skal man kysse kan man ikke stoppe på halvveien. Da kan du like gjerne smelle til med et kyss dama husker.

 

Hvis jenta er forsiktig av seg vil hun bli totalt forskrekket hvis du smeller til med et heftig kyss på munnen som var uforberedt. Da vil hun sannsynligvis klaske deg i trynet (enten av refleks eller med vilje) og gå/løpe. Hvis hun har blitt med på det meste under filmen og hun ikke er sjenert kan du kysse henne på munnen. Gjør det til noe hun vil huske tilbake på som romantisk. Romantikk er hva vi jenter liker. :) Altså spørs det på hvordan type hun er.

Lenke til kommentar

Noe som alltid slår til er å lage vafler/pannekaker eller noe slik! Nå som det nærmer seg jul kunne dere lagd pepperkakehus og pyntet det med glasur osv. Film funker fett, men er heller noe en gjør når dere har truffet hverandre et par ganger. Lag litt mat, begynn å tulle, "mat hverandre", lek litt med maten og så kommer det litt av seg selv men husk; det er tydelig om hun óg vil! Vent til det kommer et skikkelig øyeblikk hvor du blir seriøs og bokstavlig talt kliner til.

Lenke til kommentar
Kyss på kinnet er rart. Skal man kysse kan man ikke stoppe på halvveien. Da kan du like gjerne smelle til med et kyss dama husker.

 

Hvis jenta er forsiktig av seg vil hun bli totalt forskrekket hvis du smeller til med et heftig kyss på munnen som var uforberedt. Da vil hun sannsynligvis klaske deg i trynet (enten av refleks eller med vilje) og gå/løpe. Hvis hun har blitt med på det meste under filmen og hun ikke er sjenert kan du kysse henne på munnen. Gjør det til noe hun vil huske tilbake på som romantisk. Romantikk er hva vi jenter liker. :) Altså spørs det på hvordan type hun er.

 

Hun kan også bli forskrekket av et kyss på kinnet. Hvis det er sannsynlighet for at det går dårlig kysser man ikke da, man venter heller til neste gang.

Lenke til kommentar
Gjest Guest jeg som skrev dette innleg
Ikke for å være frekk eller teit, men her i gården pleier ikke trådstartere å svare så mye, tror jeg. Vi får se, kanskje vi har et unntak.

 

 

Joda, det gikk sånn "nogon lunde" Men alle dere skulle ha skrevet enda mer sånn at jeg hadde blitt enda mer forbredt:P Men bare fortsett skal invitere henne til julen så tusen takk for alle som skriver bra kommentarer. Er ikke helt inn i å komme i buksen hennes enda, ikke sånn at jeg er keen men hun liker meg fordi jeg ikke er en kåt jævel som bare har lyst til å ha sex med henne. Men takk ^^

Lenke til kommentar

Aww, så søtt :)

Jeg blir så glad når jeg ser at sex ikke er det første som står i hodet på folk når de liker noen ^^ Det er så mye mer, før sexen, som er så utrolig fint og bra :)

 

Kan dere ikke finne ut om dere har en felles interesse og kanskje prøve å gjøre noe sånt sammen?

 

Om det er snø der du bor så snøballkrig/snøbasing noe man aldri blir for gammel til, etter min mening ^^

Lenke til kommentar

Det er vel fort snakk om første gang her, og begge er usirke begge er 15 og begge er flaue over allt.. Det er jo faktisk lov å bare ha det koslig uten å kun tenke på kysseparten?

 

Jeg støtter oppunder noe matlagning, julebakst er en god plan, kanskje etterfulgt av en film? Hjelper ofte å se en ikke altfor intresang film, da dette trolig fører til litt småflørting, og snakking under filmen..

Lenke til kommentar

var nettopp på besøk hos en jente... hvis dere skal spise noe burde dere ikke spise taco selv om det er godt. hvorfor? du kommer garantert til og søle, grise osv... finn en skummel/spennende film, sett dere til og se på den.. hent deg et pledd og si at du fryser litt hvis ikke hu spør hvorfor da... eventuelt kommer hu til å komme seg bort til deg når det blir skummelt. Prøv og utnytt ting i filmen som du kan gjøre på henne som flørting. EKS

Hvis det er edderkopper med i filmen, så kan du under filmen når det er edderkopper: klyp henne litt i låret, ikke hard. Få henne til og skvette ved og dytte til henne og si "bøø" Da kan det hende hu dytter tilbake og leken har starta... GL

Lenke til kommentar

Så skal det vel nevnes at det er øyeblikkene som leder til det første kysset som nesten er det beste av alt :)

 

Og taco og spaghetti er kanskje ikke den beste date-maten, nei ;)

 

Småerting og leking er gode tips, bare ikke bli for voldsom :) Da kan jenta bli litt lei :p

 

Massasje er også en fin ting, gjerne med klær på, sittende (altså at hun ikke trenger å legge seg ned på sengen din). Da tar du litt vare på henne samtidig som du får ta på henne ^^ Bare pass på å be om tilbakemeldinger på masseringen din, sånn at du er sikker på at hun har det bra :) Dette er også en gylden mulighet til å pjuske på håret hennes, noe som er mektig undervurdert ^^ Det må nevnes at dette helst bør gjøres dersom håret er løst - du vil jo ikke ødelegge frisyren hennes :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Gjest member-101642

Ser at det er mange moroklumper her. Voldtekt passer ikke alle, selv om det er det eneste som fungerer for dere.

 

Brettspill, film og matlaging er flotte aktiviteter når man inviterer en jente hjem. Sett også på noe koselig musikk.

Endret av member-101642
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...