Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva gjør man når en jente er hjemme hos deg? Gutt 15


Gjest Guest_Aleksander_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_Aleksander_*

Hei jeg er en gutt på 15 år og bare lurer på noe simple stuff. Jeg har invitert en jente jeg liker ganske godt hjem til meg og hun sier at hun liker meg også. Men er redd for at det skal bli kjedelig sånn at vi liksom bare sitter ved siden av hverandre og ikke sier noe. Bare lurte på om noen har noe tips på om hva man skal gjøre liksom. Har lyst til å prate med hun og få hun til å le og sånt, men har null aning hva vi kan prate om.

Takk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ai ai ai, et meget vanlig problem. Jeg er like gammel som deg, min venn. Synes du bør tenke over noe dere begge har til felles og kan snakke om/diskutere/le av.

 

Jeg inviterte eksen min bort en gang, som venner, vi fant tonen egentlig ganske raskt, endte opp bra^^ Da satt vi på inside.no elns, og leste artikler om sex og lignende, som interesserer begge.

 

Om dere begge er into et eller annet, eller har noe særegent til felles altså, så ville jeg snakket om dette. Tror det beste for å unngå pinlig stillhet er å smile og være trygg, ikke virk sjenert og ikke vær stille, da vil hun bli det også (muligens). Smil og vær glad, gi henne et inntrykk av at hun kan si hva hun vil, og du aksepterer det.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Aleksander_*
Ai ai ai, et meget vanlig problem. Jeg er like gammel som deg, min venn. Synes du bør tenke over noe dere begge har til felles og kan snakke om/diskutere/le av.

 

Jeg inviterte eksen min bort en gang, som venner, vi fant tonen egentlig ganske raskt, endte opp bra^^ Da satt vi på inside.no elns, og leste artikler om sex og lignende, som interesserer begge.

 

Om dere begge er into et eller annet, eller har noe særegent til felles altså, så ville jeg snakket om dette. Tror det beste for å unngå pinlig stillhet er å smile og være trygg, ikke virk sjenert og ikke vær stille, da vil hun bli det også (muligens). Smil og vær glad, gi henne et inntrykk av at hun kan si hva hun vil, og du aksepterer det.

 

Wow, tusen takk hjalp egentlig en del det du sa..:D Begynte å tenke på hva hun liker og rett og slett kan jeg sikkert oppnå å finne "tonen" med henne

Lenke til kommentar

Ta på hun fra starten av mann, altså, ikke klå, men klem hun når hun kommer, led hun rundt, stryk litt på hun når det passer seg :p Ta tak i hendene hennes når hun gestikulerer og bare hold dem osv, angående hva dere kan gjøre så trenger dere ikke noe mer enn litt musikk og snakking, kanskje noe å gjøre sammen, da også helst noe hvor du får tatt litt på hun, ert hun en del og gjør hun forvirret.

Lenke til kommentar
Ta på hun fra starten av mann, altså, ikke klå, men klem hun når hun kommer, led hun rundt, stryk litt på hun når det passer seg :p Ta tak i hendene hennes når hun gestikulerer og bare hold dem osv, angående hva dere kan gjøre så trenger dere ikke noe mer enn litt musikk og snakking, kanskje noe å gjøre sammen, da også helst noe hvor du får tatt litt på hun, ert hun en del og gjør hun forvirret.

:thumbup:

Flørt som faen (nei ingen klisjeer, bare fysisk tulleflørting), før henne rundt, dytt henne på ting, lekeslåss, knips henne på haka og nesa, vær avslappet og ikke minst smil når du gjør det. Etter det foreslår du film på senga, evnt sofaen om du ikke har seng og tv i nærheten. Legg dere og se på film og ligg og kos. Vil du pule ho så bygg opp kosen og kyss henne litt på halsen, klor og tafs. Så ordner det seg ;)

Endret av Demantios
Lenke til kommentar
Ta på hun fra starten av mann, altså, ikke klå, men klem hun når hun kommer, led hun rundt, stryk litt på hun når det passer seg :p Ta tak i hendene hennes når hun gestikulerer og bare hold dem osv, angående hva dere kan gjøre så trenger dere ikke noe mer enn litt musikk og snakking, kanskje noe å gjøre sammen, da også helst noe hvor du får tatt litt på hun, ert hun en del og gjør hun forvirret.

 

 

Enig i en del der. En bra start så går alt av seg selv, virker litt dumt hvis du har planlagt hele kvelden til punkt og prikke også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...