Gå til innhold

Sniperspill til pc

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heei,

jeg trenger har veldig lyst til å kjøpe et spill som har med sniper å gjøre.

Grafikken må være rundt BF1942(har dårlig pc)

det må være gøy og rund nåtid eller fortid.

er det noen dere kan ambefale??

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Heei,

jeg trenger har veldig lyst til å kjøpe et spill som har med sniper å gjøre.

Grafikken må være rundt BF1942(har dårlig pc)

det må være gøy og rund nåtid eller fortid.

er det noen dere kan ambefale??

Sniper elite er i den sjangeren

Skrevet (endret)
Hva med battlefield vietnam?

Der har man jo sniper! :D

Har vietnam liker ikke det så veldig.

men takk for svarene

PS kan jeg kjøre Sniper elite??

Endret av superfredrik
Skrevet

Du kan jo sjekke ut Operation flashpoint. Ikke så mye sniping der, men et av quickmissionene der, "Bomberman" husker jeg var et skikkelig stilig sniperoppdrag. Man skal legge ut fjernstyrte sprengladninger langs en vei og sprenge en konvoi. Man ligger så oppe i en ås med sniper og plukker mål. Samtidig kan man gi kommando over radio for å kalle inn et par infantry squads. Man dekker så disse mens de tar kontroll over en militærleir (Om jeg husker helt riktig).

Skrevet
jeg ville prøvd call of duty 1-5, beste sniper spillene til dags dato.

Om COD er sniperspill så skal jeg endre navnet mitt til Hans Peder Gunnar Ove Olge.

Tror jeg ville gått for Sniper Elite vis jeg var der. Ren fokus på snikskyting, og det krever heller ikke så mye.

Skrevet

Hva med NOLF1/2 (No One Lives Forever)? Er vel litt sniping der, men er kanskje mest snike/spion-spill, med 60-talls theme. Jeg hater snikespill, så jeg har ikke spillt dem, bare testet den ene såvidt. Skal være ganske humoristisk også.

Skrevet
jeg ville prøvd call of duty 1-5, beste sniper spillene til dags dato.

Nope. det blir litt feil. CoD 1-5 blir krig, med muligheten til å velge sniper som våpen(til du ikke får tak i mer ammo).

Skrevet

prøv hidden and dangerous 2! du styrer 4 folk, og snipingen der er morsom. Er andre våpen du må bruke i tilleg, men du har (nesten) alltid en sniper med deg.

Skrevet
Hmmz, Project IGI? Gammelt (1996) - men tror det var en del sniping der hvis æ ikke tar helt feil.

IGI er vel langt nyere. Er ikke så mye sniping, men spillet er genialt og NORSK :p

Skrevet (endret)
Hmmz, Project IGI? Gammelt (1996) - men tror det var en del sniping der hvis æ ikke tar helt feil.

IGI er vel langt nyere. Er ikke så mye sniping, men spillet er genialt og NORSK :p

Så feil, det e jo fra 2000 tror æ...Med I.G.I 2 fra 2003

Endret av Samegerilja

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...