Ajaco Skrevet 5. desember 2008 Skrevet 5. desember 2008 (endret) Og det har vel wow? Er vel ikke så jævli stor forskjeld på grafikken? Endret 5. desember 2008 av Ajaco
Gavekort Skrevet 5. desember 2008 Skrevet 5. desember 2008 Neida, spiller MOHAA fra 2002 jeg. Men i disse dager bør et spill ha et minimum grafikk.
lucky666 Skrevet 5. desember 2008 Skrevet 5. desember 2008 (endret) Utifra at folk må betale for å spille hver mnd, mener jeg produsenten burde ha lagt litt mer i grafikkdelen i spillet. WOW har mariografikk. Ser bare kårni ut... Edit: hallo! Har jeg sagt noe sted at MOHAA har bra grafikk? Jeg sa at jeg spiller det av og til. Går da vel ikke an å sammenligne et spill fra 2002 grafikkmessig, med dagens spill vel? Nå hadde det sett litt bedre ut i litt høyere oppløsning enn 800x600 da ajacko. Spill wow i den oppløsningen. Endret 5. desember 2008 av lucky666
Gavekort Skrevet 5. desember 2008 Skrevet 5. desember 2008 Gjett hva et av verdens beste spill er... Mario! Hinthint: Grafikk = null komma svisj.
Ajaco Skrevet 5. desember 2008 Skrevet 5. desember 2008 (endret) Les posten min, 4 poster over denne her. Da kan du se at du lett driter deg ut. Dessuten, det er ikke for ingenting at de har 11 millioner brukere. Tror du virkelig alle 11 millionene som spiller WoW har så bra PC'er at de takler høy-grafikk spill? Neppe. Derfor er det taktisk fra Blizzard sin side å heller ha litt dårligere grafikk. Dessuten koster vedlikehold av servere masse, og folka som jobber i blizzard skal vel også tjene mer en 2 kr timen. Derfor er det pay to play. EDIT: Se også forøvrig filmen til Blomsterbob. Endret 5. desember 2008 av Ajaco
Wubble Skrevet 5. desember 2008 Forfatter Skrevet 5. desember 2008 Synst det er bra at WoW har litt "dårlig" grafikk jeg. Jeg klarer ikke å kjøre spill som f. eks. AoC med dataen min, og har lite lyst til å kjøpe ny. Du overlever fint med grafikken til WoW.
Gavekort Skrevet 5. desember 2008 Skrevet 5. desember 2008 Synst det er bra at WoW har litt "dårlig" grafikk jeg. Jeg klarer ikke å kjøre spill som f. eks. AoC med dataen min, og har lite lyst til å kjøpe ny. Du overlever fint med grafikken til WoW. Det er én ting. En annen ting er at grafikken er koslig og barnslig på en positiv måte.
isaac elric Skrevet 5. desember 2008 Skrevet 5. desember 2008 jeg spilte wow. beste spillet jeg noen gang har spilt. men det gikk fra å være en artig greie jeg gjorde på kvelden når jeg hadde tid, til å bli en ekstra jobb. noen få greier å kontrollere sitt wow forbruk, dog det er svært mange som ikke klarer å kontrollere seg, og, til tross for en voldsom spilleglede, opplever at spillet byr på flere negative konsekvenser enn positive. til tross for dette klarer de ikke å slutte. jeg legger merke til at wow diskusjoner som oftest har to motpoler: - de som mener at man kun kan skylde på spillerne som havner på kjøret - de som mener at det er spillet og dets oppbygning som er skyld i problemet jeg tror sannheten finnes et sted midt i mellom. ja, man kan skylde litt på spilleren, men når man ser på spillets oppbygning, for ikke å snakke om antall folk som blir hekta av å spille wow, så ser man at spillet er bygd opp for å at folk skal bli hekta. skal man være 'god' i wow må man spille ganske mye. det sosiale aspektet bidrar til at man gjerne vil holde følge med sine medkamerater og andre man møter på iløpet av spillet. hvis man ikke greier å holde følge i levlinga og andre ting, så blir man litt 'left behind' og de sosiale båndene svekkes. wow spillere kan skryte mye av at spillet er så 'sosialt' og bla bla bla, men det er kun over internettet. det er sjelden man snakker med en person face2face. wowere som spiller svært lenge begynner etterhvert å miste mye sosial trening, og når de faktisk skal snakke med andre folk så ser man dette tydelig. jeg støtter medias negative bilde av wow, for jeg mener at dess mindre folk begynner å spille wow, dess bedre. wow burde ha en slags form for warning-label slik at folk blir mer oppmerksomme på de eventuelle konsekvensene dette spillet har, så kan de gjøre valget selv. og unger og ungdommer burde hvertfall ikke få wow. 18 års aldersgrense... ikke at det ville hjulpet så veldig. overdriver jeg? 'det er jo bare et spill bla bla bla bla' wow = elektronisk heroin
Ajaco Skrevet 5. desember 2008 Skrevet 5. desember 2008 (endret) Bevis på påstanden min: Tror du virkelig alle 11 millionene som spiller WoW har så bra PC'er at de takler høy-grafikk spill? Neppe. Synst det er bra at WoW har litt "dårlig" grafikk jeg. Jeg klarer ikke å kjøre spill som f. eks. AoC med dataen min, og har lite lyst til å kjøpe ny. Du overlever fint med grafikken til WoW. tre ting du skal vite om meg1. jeg er ikke smart 2. jeg tar ofte feil 3. jeg liker bananer Endret 5. desember 2008 av Ajaco
lucky666 Skrevet 5. desember 2008 Skrevet 5. desember 2008 Les posten min, 4 poster over denne her. Da kan du se at du lett driter deg ut. Dessuten, det er ikke for ingenting at de har 11 millioner brukere. Tror du virkelig alle 11 millionene som spiller WoW har så bra PC'er at de takler høy-grafikk spill? Neppe. Derfor er det taktisk fra Blizzard sin side å heller ha litt dårligere grafikk. Dessuten koster vedlikehold av servere masse, og folka som jobber i blizzard skal vel også tjene mer en 2 kr timen. Derfor er det pay to play. EDIT: Se også forøvrig filmen til Blomsterbob. Driter meg ut? Har jeg sagt at MOHAA har bra grafikk? Et spill fra 02? Ser oppløsningen i ditt eks er på hele 800x600 også. Prøv å spill wow i den oppløsningen da.
Ajaco Skrevet 5. desember 2008 Skrevet 5. desember 2008 (endret) Ja, du driter deg ut. WoW er fra 03, og man kan vel ikke da forvente at det skal være så veldig mye bedre grafikk enn et spill fra 02, selv om det har holdt seg populært lenge? Du påstår at WoW er et spill som ikke er verdig å spille pga. grafikken i spillet, deretter sier du at MOHAA, som har dårligere grafikk, er et bra spill. Beklager, men jeg skjønner ikke logikken din Endret 5. desember 2008 av Ajaco
lucky666 Skrevet 5. desember 2008 Skrevet 5. desember 2008 tre ting du skal vite om meg1. jeg er ikke smart 2. jeg tar ofte feil 3. jeg liker bananer Da så...
lucky666 Skrevet 5. desember 2008 Skrevet 5. desember 2008 Ja, du driter deg ut. WoW er fra 03, og man kan vel ikke da forvente at det skal være så veldig mye bedre grafikk enn et spill fra 02, selv om det har holdt seg populært lenge? Du påstår at WoW er et spill som ikke er verdig å spille pga. grafikken i spillet, deretter sier du at MOHAA, som har dårligere grafikk, er et bra spill. Beklager, men jeg skjønner ikke logikken din Jeg sa at jeg av og til spiller MOHAA. Hender jeg spiller andre spill også vettu. MOHAA har aldri kostet meg en krone å spille online. Skulle jeg ha spilt wow, måtte jeg ha betalt hundrevis i året. Og da hadde jeg plutselig ment at jeg kunne stille noen krav til feks grafikk. Et spill fra 03 burde kanskje ha klart å gjort noe med grafikken? Har det ikke kommet tilleggspakker til spillet? Det har altså stått stille? Og alle 11 mill spiller betaler hver mnd, og er like fornøyde...
isaac elric Skrevet 5. desember 2008 Skrevet 5. desember 2008 min signatur gjelder for 90 % av alle mennesker. spørsmålet er bare om man er klar over det eller ikke.
Ajaco Skrevet 5. desember 2008 Skrevet 5. desember 2008 (endret) Nei, det har ikke stått stille. Grafikken og systemkravene høynet med Wotlk. IsaachElric, quoten min var mer ment som en spøk. Jeg ser meningen i innlegget ditt, og er til dels enig. Men det er ikke så ille som folk skal ha det til. Media har hjulpet godt med å blåse opp hvor avhengihets-skapende det er å spille wow. Hvor ofte hører vi historier om folk som har gamet CS i 10 timer hver dag, og plutselig bestemmer seg for å slutte, og deretter legger ut til avisen om hvor oppslukt han var av PCW, og at han følte seg knyttet til clanen så han kunne ikke slutte? Det skjer nesten ikke. Media har mye av skylden. Endret 5. desember 2008 av Ajaco
lucky666 Skrevet 5. desember 2008 Skrevet 5. desember 2008 min signatur gjelder for 90 % av alle mennesker. spørsmålet er bare om man er klar over det eller ikke. En spøk fra min side
Trashyman Skrevet 5. desember 2008 Skrevet 5. desember 2008 (endret) Har flere kompiser som kaller meg ultranerd siden jeg tilbringer et par timer i WoW hver dag. Det komiske dog, er at de selv sitter natten gjennom og spiller dota og kaller det fett. Hyklere. EDIT: Et spill må ha bra grafikk for å være bra? Warcraft I, II og III Starcraft Diablo I og II Counter-Strike Age of Empires Årets bestselger Little Big Planet Du skal få to smilefjes hvis du klarer å gjette hva disse spillene har til felles. Gjetta du "g-a-m-e-p-l-a-y"? Bra: :yes: Endret 5. desember 2008 av LyleScott
Bear^ Skrevet 5. desember 2008 Skrevet 5. desember 2008 Haha jeg er nok en av de du beskriver xD Det eneste positive er at tiden går antar jeg. og at man får rørt på fingrene negative: asosialt aggresiv hvis noe skjer betaler en viss sum per måned alt for mye tid forran pcn usunt avhengenes loner sitter for seg selv prioritetsnivå som f.eks. det framfor lekser o.l muligens mindre inntak av vann/mat muligens mindre bruk av hygieniske midler osv osv osv osv osv osv Men det kan hende jeg skal prøve demoen engang for å se hvordan det er Er det mer sosialt å henge på diskusjon.no? Hengende fremfor en PC, mest sannsynelig sitter du og da for seg selv selv om det nødvendigvis ikke stemmer, samme gjelder da for WoW. Alt av "fordommer" mot WoW kommer av ignoranse, folk har regel rett og slett ikke satt seg inn i hva WoW er for noe, hvordan det fungerer, hvorfor man spiller etc etc. Når det kommer til det stykket er mange håpløst gammeldags og anser folk som spiller WoW, eller spiller spill generelt, som kvistete nerder som bor hjemme hos foreldrene sine og har colabunn briller med svart ramme. Ja det er for mye fordommer rundt WoW, og spill generelt. Jeg føler ikke at jeg faller noe inn under beskrivningene som mange gjør seg av WoW spillere. Men jeg jobber på hotell og ser rundt regnet nok mennesker i løpet av en dag, når jeg kommer hjem har jeg mest lyst til å bare slenge meg på sofaen og koble av, og om jeg gjør det med å stirre inn i TVen eller spille WoW, har det noe å si? Jeg kutter meg heller ikke fra verden, har jeg lyst eller blir bed går jeg ut med venner. Så fordommer, ja, det er alt for mange av dem og det er alt for mange som danner seg et "stereotypisk" bilde av en WoW spiller. Noe som igjen er riv ruskende galt, men hva kan man gjøre annet enn å denge dem i hodet med realiteten?
Ajaco Skrevet 5. desember 2008 Skrevet 5. desember 2008 Er ikke alltid like lett å denge dem i hodet med realiteten, noen har litt for lite plass igjen.
gjgjgjtytyty Skrevet 5. desember 2008 Skrevet 5. desember 2008 (endret) . Endret 6. mars 2013 av Espennt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå