Gå til innhold

Meteoritt treffer jorden i år 2036?

Gamer93

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Har navngitt kilden.

Ja, og hvor finner jeg denne kilden din?

Det skulle ikke være så vanskelig å finne gode kilder angående Apophis, som denne asteroiden heter. I motsetning til Nibiru/Planet X og det våset er dette faktisk noe som er virkelig.

Apophis har vært omtalt i godt over halvannet år, og det har blitt skrevet og analysert opp og i mente om denne den siste tiden. Slik det ser ut er det en marginal sjanse for et treff i 2036 (ca 1:45 000, vel og merke fortsatt større sjanse for at asteroiden skulle treffe enn det er for å få 7 rette i Lotto). Det er flere ting som kan gjøres for å unngå et treff, dersom det skulle vise seg at banen er siktet inn på en fulltreffer. Det enkleste er nok å lande et lite fartøy på asteroiden, som vil forandre tyngdepunktet og dermed også gravitasjonen i asteroiden, noe som igjen vil gi utslag på banen.

Forøvrig er kilden trådstarteren sikter til Knut Jørgen Røed Ødegaards blogg på VG. Du greier sikkert å finne den på egen hånd ;)

Skrevet
Høres litt mer ut som om du trenger litt mer spenning i livet ^^ ?

Jeg har ikke tid til spenning, da all tid går med til å skaffe det som er nødvendig for å overleve. Jeg fatter rett og slett ikke vitsen.

Skrevet
Har navngitt kilden.

Ja, og hvor finner jeg denne kilden din?

Det skulle ikke være så vanskelig å finne gode kilder angående Apophis, som denne asteroiden heter. I motsetning til Nibiru/Planet X og det våset er dette faktisk noe som er virkelig.

Apophis har vært omtalt i godt over halvannet år, og det har blitt skrevet og analysert opp og i mente om denne den siste tiden. Slik det ser ut er det en marginal sjanse for et treff i 2036 (ca 1:45 000, vel og merke fortsatt større sjanse for at asteroiden skulle treffe enn det er for å få 7 rette i Lotto). Det er flere ting som kan gjøres for å unngå et treff, dersom det skulle vise seg at banen er siktet inn på en fulltreffer. Det enkleste er nok å lande et lite fartøy på asteroiden, som vil forandre tyngdepunktet og dermed også gravitasjonen i asteroiden, noe som igjen vil gi utslag på banen.

Forøvrig er kilden trådstarteren sikter til Knut Jørgen Røed Ødegaards blogg på VG. Du greier sikkert å finne den på egen hånd ;)

Joda, eg bare sier at han bør linke med å være litt vanskelig. :p

Gjest Slettet-77do0b
Skrevet

Skal i alle fall stå klar med kameraet og superobjektivene mine som jeg har kjøpt til den tiden kommer og løpe inn i fjellhula mi med de utrolig bildene rett før det smeller.

Det som skjer det skjer nå uansett. Dø skal man uansett før eller siden, så det er nesten å foretrekke å brenne av en astroide enn å sovne stille og kjedelig inne på et gamlehjem.

Skrevet
Skal i alle fall stå klar med kameraet og superobjektivene mine som jeg har kjøpt til den tiden kommer og løpe inn i fjellhula mi med de utrolig bildene rett før det smeller.

Det som skjer det skjer nå uansett. Dø skal man uansett før eller siden, så det er nesten å foretrekke å brenne av en astroide enn å sovne stille og kjedelig inne på et gamlehjem.

Hvem skal du vise bildene til?

Gjest Slettet-77do0b
Skrevet

De skal legges i en blikkboks og ligge der til det kommer en skjeggete arkeolog-eller-hva-de-nå-enn-heter-de-som-graver-sånn 10.000 år etterpå også blir det skrevet historiebøker om hvordan jeg klarte å ta bilder med en liten skoeske og at jeg tydeligvis var ansett som en eller annen spå- og trollmann.

Skrevet

Jeg synes det er morsomt hvordan en sak oppfattes som at det er en liten sjanse for at vi blir truffet av nevnte meteoritt når saken er at det er liten sjanse for at vi blir truffet.

Skrevet

Hvem skal du vise bildene til?

ZING!

Skrevet
Høres litt mer ut som om du trenger litt mer spenning i livet ^^ ?

Jeg har ikke tid til spenning, da all tid går med til å skaffe det som er nødvendig for å overleve. Jeg fatter rett og slett ikke vitsen.

Vel, du trenger slettes ikke å vente på en meteoritt for å avslutte livet, dersom det er så lite begivenhetsrikt. :)

Gjest Slettet-CkrM7QVpfE
Skrevet

Forskjell på en meteoritt og en asteroide gutta!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...