Gå til innhold

Ønsker til Superkjøp hos Datakjeden.no


Anbefalte innlegg

Fikk med meg skepsisen i starten når prisene ikke var som forventet, men etter å ha fulgt med utover dagen og kvelden idag, må jeg si meg imponert over oppfølgingen Datakjeden gjør her, med ønsker og rabatter. Stjerne i boka, som mange andre sier. :)

 

Dumt at jeg ikke har en eneste ting jeg trenger akkurat nå. Hehe. Eneste jeg vurderer om dagen, er Canon EF 100mm F/2,8 Makro, men jeg regner ikke med at Datakjeden klarer å matche Japan Photo (4285,-), og i alle fall ikke bruktpriser på 3600,- og nedover.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Må berømme Datakjeden for lydhør og frisk satsing utover dagen. Dere har garantert fått noen nye kunder i dag. Mange av tilbudene har vært greie, kanskje ikke revulosjonerende, men prisene er vel skrapt til beinet fra før. Jeg kjøpte 3 artikler på salget, men også 3 utenom salg.

 

Det er vel dette de kommer til å tjene på, at folk for det første får høre mer om butikken, får se at de ønsker å gi gode priser, at de yter god service.

 

Jeg for en kjøper i butikker jeg stoler på, selv om det koster meg litt ekstra, datakjeden er nå en av de butikkene jeg vil ta med på runden når jeg ser på utstyr jeg vurderer å kjøpe.

 

Bra tiltak, om ikke annet for å skape god pr.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...