Gå til innhold

Ønsker til Superkjøp hos Datakjeden.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvordan er det hvis jeg har alt lagt inn en ordre på noen ting. Men så setter dere ned prisen på noe annet jeg vil ha. Må jeg da betale dobbel frakt?

 

Ønsker 4870 eller 4870x2!

Hvis du har lagt en ordre, og den har blitt peist videre i systemet vårt, så må du nok det dessverre...

 

 

Den er god. Da får vi heller vente til helt på tampen å se om dere klarer å komme opp med en god pris på enten 4870, eller 4870x2 før jeg bestiller det jeg har funnet meg til nå.

Lenke til kommentar
Skal ha 2 stk WD6400AAKS. Må jeg betale med kort altså? Er på jobb nå, og har selvsagt lagt igjen kortet hjemme. Er hjemme litt over kl 2200. Ligger tilbudet fortsatt da?

 

Og kom igjen da, en fin pris på Coolermaster Cosmos S :)

Tror ikke jeg rekker fjerne godprisen før i morgen, har litt mye å gjøre :cool:

RC-1100-KKN1-GP?

 

Hvordan er det hvis jeg har alt lagt inn en ordre på noen ting. Men så setter dere ned prisen på noe annet jeg vil ha. Må jeg da betale dobbel frakt?

 

Ønsker 4870 eller 4870x2!

Hvis du har lagt en ordre, og den har blitt peist videre i systemet vårt, så må du nok det dessverre...

 

 

Den er god. Da får vi heller vente til helt på tampen å se om dere klarer å komme opp med en god pris på enten 4870, eller 4870x2 før jeg bestiller det jeg har funnet meg til nå.

Et spesielt kort du har blinket deg ut?

Lenke til kommentar

Men dere som skal ha disk, og skal ha det råeste av det råe. Hvorfor kjøper dere ikke denne?

 

https://prisguiden.no/fritekst_sok.php?p...SON=ST3300655SS

 

Har 8 stk som jeg kan la gå for under halv pris :-)

 

kan ikke ET.LE904.005 bli litt billigere ? :) Må vite litt hvor billig den blir før man kjøper den :p ellers kjøper man den etter jul :)

Sjekk dine personlige meldinger :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...