Gå til innhold

Kjører du GTA IV på pc glatt?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det noen som faktisk kjører spillet med jevnt over god FPS? Har stilt inn på 1680x1050, medium/medium og 20-30 og 10 på resten, og det kjører LANGT ifra bra....Spillbart, men er lagging. Har 4870X2, så har liksom ikke noe å gå på der :p Kan ikke sette grafikken ytterligere ned heller, for da begynner det å se dårligere ut enn på Xbox'en, som jeg bruker samme skjermen til....

Lenke til kommentar

Samma her, har også 4gig minne og 4870, men de innstillingene der hadde jeg iallefall aldri hatt konstant 40+fps. Jeg får som regel kraftige drops når sola står opp om morgene eller når tåka kommer for eksempel.

 

Kjører 1360x768

Medium

High

45

45

60

7

 

Og dette er det lengste jeg kan strekke meg før det begynner å bli irriterende lave fps-verdier, ikke konstant lave, men perioder med lav fps.

Lenke til kommentar

Indeed. Det å kjøpe en "billig" stor skjerm med heftig oppløsning kan vise seg å bli dyrt, fordi du trenger heftig hardware for å kunne kjøre i native resolution. Særlig ettersom nesten alle spill blir GPU-begrenset ved oppløsninger > 1024x768, og grafikkort som oftest er den dyreste komponenten i pcen..

Lenke til kommentar
http://www.gameanyone.com/game/X360/1271.html

Plutselig går det fra navn til nummer på oppdragene..

Blir det forkjell?

 

Advarsel: Alle PC-Spillere som ikke liker grafikken, burde kanskje ikke se, videoene er fra X360 og grafikken er nydelig.

Men grafikken er uansett best på pc. Bare sjais at man må ha så gode specs.. Men nå er jo driver ute, og patch fra rockstar kommer, så da kan jeg jo bare slappe helt av og nyte :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...