Gå til innhold

Kjører du GTA IV på pc glatt?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva menes med "FPS" ? Hva betyr det lissom? :p

 

FPS = Frames per second (bilder i sekunder). Jo flere, jo bedre flyter spillet.

 

FPS kan i spillsammenheng også bety First person shooter (første person skytespill).

 

Aha, ja det er logisk også. Takk for svaret, tviler på at jeg kan kjøre GTA4 med noen særlig høy FPS.

Lenke til kommentar
Spillet har en del graverende grafikkfeil når jeg spiller og bruker å henge seg i veldig mange av cut-scenene. Grafikkproblemene er greie nok siden jeg tross alt bare har 3ghz amd x2, ati 3600 512mb, 2gb ram. Men at spillet henger seg derimot er veldig irriterende.

 

 

Det skal komme en patch som vil gjøre at spillet fungerer bedre på dårligere system.

Endret av Rune89
Lenke til kommentar

Dette skal patchen fikse:

 

-A fix to the crash after legal screen that some German customers were reporting.

-Numerous improvements to the video editor: Smarter naming of videos, improved rendering quality, better fx during replays

-Fix to bowling while using certain sensitive mice

-Fix for ATI 1900 shadows

-Overall savings to memory

-Graphic improvements to particle systems and mirrors

-Multiplayer character settings are preserved

-Support for DirectInput controllers. Note: The current hack way of supporting these controllers may not work with the improved functionality. So we recommend you remove the hack before upgrading to the patch.

 

http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=380088

Lenke til kommentar
Hvor mange av dere bruker -norestriction -novblank -nomemrestriction og alt det der?

Jeg får det IKKE til :hmm: Har lyst til og sette texture settingen opp til high, men nytter bare ikke. Har prøvd commandline.txt greiene, men det fungerte ikke. Noen tips?

 

Lag en snarvei med innholdet i den fila. Like enkelt gtaiv.exe -norestrictions etc etc

Lenke til kommentar
Hvor mange av dere bruker -norestriction -novblank -nomemrestriction og alt det der?

Jeg får det IKKE til :hmm: Har lyst til og sette texture settingen opp til high, men nytter bare ikke. Har prøvd commandline.txt greiene, men det fungerte ikke. Noen tips?

Det skal da være en link her til akkuratt det.. Bare last ned textfila og legg den i rockstar mappa de så funka det iallefall for meg :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...