Gå til innhold

Kjører du GTA IV på pc glatt?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg får ikke spillt det.. Eller jeg fikk spillt. Da reinstallererte jeg sjermkort drieveren. Da funket det helt plustelig. Jeg fikk Fatal error rmn 40... Nå får jeg den uansett om jeg reinstallerer driveren eller ikke. OMGLOL..........

i løpet av de siste 24 timer har jeg prøvd ut 5-6 forskjellige drivere før jeg falt tilbake til den gamle 178.28 driveren. prøvde den nye og "sterkt anbefalte" 180.60 CUDA driveren,men der fikk jeg bare error før spillet startet.

Lenke til kommentar
Jeg får ikke spillt det.. Eller jeg fikk spillt. Da reinstallererte jeg sjermkort drieveren. Da funket det helt plustelig. Jeg fikk Fatal error rmn 40... Nå får jeg den uansett om jeg reinstallerer driveren eller ikke. OMGLOL..........

i løpet av de siste 24 timer har jeg prøvd ut 5-6 forskjellige drivere før jeg falt tilbake til den gamle 178.28 driveren. prøvde den nye og "sterkt anbefalte" 180.60 CUDA driveren,men der fikk jeg bare error før spillet startet.

Jeg har 8600GT og kan da ikke få den 180.60 driveren...

Lenke til kommentar

Mon tro hvordan dette systemet drar GTA:IV (når jeg får det opp og gå, vel og merke):

 

Core i7 920

Gigabyte EX58-UD5

12GB DDR3 1333 triplechannel

HD4870 512MB

Dell 3008WFP

 

Antar først som sist at 2560x1600 antakeligvis bare blir å drite i...

 

 

En liten kommentar til de som mener PS3/X360 kjører GTAIV bedre enn pc: Konsollene rendrer ofte spillene på oppløsninger lavere enn 720p, mens PCer (forsøker) å rendre på oppløsningen du setter. Hvis jeg spiller GTAIV i 1600p, rendres det på over fire ganger høyere oppløsning enn på konsoll... mao: Det krever mer, ergo er det naturlig at konsollene kjører det bedre. I teorien skal PCer da kjøre spillet enda bedre enn konsollene ved samme oppløsning...

Lenke til kommentar
Mon tro hvordan dette systemet drar GTA:IV (når jeg får det opp og gå, vel og merke):

 

Core i7 920

Gigabyte EX58-UD5

12GB DDR3 1333 triplechannel

HD4870 512MB

Dell 3008WFP

 

Antar først som sist at 2560x1600 antakeligvis bare blir å drite i...

 

Hei, eg leser ein del på http://www.gtaforums.com/index.php?showforum=240, og såvidt eg forstår utifrå nokre få folk som har posta info om Core i7, så kan du forvente 50-60 fps med høye grafikkinnstillinger... Såpass bra hardware for å gi ein elendig port god gli :)

Lenke til kommentar
Jeg får ikke spillt det.. Eller jeg fikk spillt. Da reinstallererte jeg sjermkort drieveren. Da funket det helt plustelig. Jeg fikk Fatal error rmn 40... Nå får jeg den uansett om jeg reinstallerer driveren eller ikke. OMGLOL..........

i løpet av de siste 24 timer har jeg prøvd ut 5-6 forskjellige drivere før jeg falt tilbake til den gamle 178.28 driveren. prøvde den nye og "sterkt anbefalte" 180.60 CUDA driveren,men der fikk jeg bare error før spillet startet.

Jeg har 8600GT og kan da ikke få den 180.60 driveren...

Jeg har akkurat det samme problemt som deg THE-DOCTOR. Noen som har en driver som de vet fungerer? så slipper jeg å laste ned og prøve utallige drivere før jeg endelig finner en.

 

Edit: Jeg fant ut nå at RMN40 betyr at jeg mangler service pack3. får installere den packen også da.

Endret av værdama
Lenke til kommentar

Spiller med alt på fult (utenom viewdistance), texture på high og 1680x1050 med grei FPS. Specs i sig.

Går glattere enn på xboxen ihvertfall...

 

Benchmark

 

Statistics

Average FPS: 31.93

Duration: 37.18 sec

CPU Usage: 70%

System memory usage: 91%

Video memory usage: 100%

 

Graphics Settings

Video Mode: 1680 x 1050 (60 Hz)

Texture Quality: High

Render Quality: Highest

View Distance: 1

Detail Distance: 100

 

Hardware

Microsoft Windows XP Professional

Service Pack 3

Video Adapter: NVIDIA GeForce 8800 GTS

Video Driver version: 180.48

Audio Adapter: SB X-Fi Audio [DF00]

Intel® Core2 Quad CPU @ 2.40GHz

 

File ID: Benchmark.cli

 

Endret av Krypto.
Lenke til kommentar

Står endel interessant her: http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=378730

 

Egentlig ingen tvil om at grafikken er bedre på pc.

 

"Medium settings are recommended for most users and will provide filtering beyond what the console versions can execute."

 

"A setting of 22 or more will provide PC users an enhanced experience over the console versions."

 

"A setting of 10 would be the equivalent to the performance on a console."

Lenke til kommentar
Min PC klarer jo dette... tidligere i denne tråden sa noen at den IKKE ville det... HAHAHAHAHA

 

299939.jpeg

klarer den det uten lagg på høyere grafikk enn det du har der? eller lagger den litt der også? jeg er en grafikkhore som ønsker maximal grafikk medium og low er ikke noe ord i mine ører..............heHeHeHeH;)

 

pc'n din vil kjøre spillet selvsagt,men du spurte om det ville lagge og da gikk jeg utifra at det ville komme til å lagge litt da du ikke har allverdens med ram eller videominne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...