Gå til innhold

Definer ditt livssyn med et par korte ord

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, jeg bare lurer på hvordan folk ordlegger seg når de blir spurt om livssyn. :)

Er det "Kristen.", og "ateist.", eller "deistisk pan-agnostisk sikh med buddhistiske leveregler"?

Ta det kort, gjerne med bruk av fremmedord :)

Hadde vært gøy å sett hva folk egentlig tror på her på forumet. Kunne jo egentlig laget en poll, men den hadde blitt rimelig svær, for å dekke alle livsfilosofiene og trosretningene på.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ganske enkel av meg, og tror på det jeg ser og opplever. På en annen side blander jeg inn stash fra forskjellige relegioner som jeg gjerne vil tro på. Eks: liv etter døden

Skrevet

Ateist.

Selv om jeg ikke liker å bruker ordet livssyn om det. Føler at ordet ateist bedre beskriver mitt forhold til teistiske religioner enn til livet! :p

Skrevet

Når folk spør om dette, så svarer jeg vanligvis: "South of salvation, north of damnation."

Jeg vet ærlig talt ikke hva jeg er, men jeg tror på liv etter døden og at det er mer i universet enn vi kan forstå.

Skrevet

Jeg er humanist som tror på hva mennesker selv kan utrette.

Jeg mener at alle burde prøve å jobbe for å øke fellesskapets kunnskap etter beste evne, fordi det er det eneste som faktisk fører menneskeheten videre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...