FOOrK Skrevet 19. desember 2008 Skrevet 19. desember 2008 Hva er feil med å ønske å få dette fikset så fort som mulig? Dette går så langt tilbake som TBC. Har vel venta lenge nok nå. Og som brattern sier, med flere servere, så vil lasten bli fordelt og dermed kan flere være i instancer samtidig. Du nevnte noe om policies ang. dette. Hvilke policies er det mener da? Er det policies som f.eks. x stk får være i instancer samtidig?
Shiktu Skrevet 19. desember 2008 Skrevet 19. desember 2008 Må utvide ID scalen på instance serveren og deretter masser av policies. Om du leser litt om servere, forstår du det
Thombr86 Skrevet 19. desember 2008 Skrevet 19. desember 2008 Godt mulig at det er mye configer som må endres, og jeg er ikke så racer på et som går på policies og SQL (som WoW basen kjøres på). Uansett, det er på høy tid at det fikses
FOOrK Skrevet 19. desember 2008 Skrevet 19. desember 2008 Ser fortsatt ikke hvorfor dette skal være det som stopper utvidelse av instancene. Mulig grunn er ordet policy og hva det innebærerer i denne sammenhengen. Per i dag kjører blizzard garantert et array med noder som fungerer i et symmetrisk multiprosesserings system. Hva stopper de fra å fylle racket med flere server og fordele lasten utover de nye serverene også? Antar også at blizzard garantert sitter på et veldig utvidbart system hvor dette skal være veldig, veldig mulig for de. Evt. sette igang loadbalancing mellom to eller flere slike system og synke de mot hverandre. Da får de i teoretisk plass til dobbelt så mange i instancer.
kafan Skrevet 19. desember 2008 Skrevet 19. desember 2008 Det er tvilsomt at blizz øker serverkapasiteten for å tilfredsstille kundenes behov i en kort periode etter release av en ekspansjon. Selvsagt er det stor trafikk i instansene nå, men dette kommer til å avta gradvis og da spørs det om det er lønnsomt å utvide. Blizz har garantert ressursene som skal til for å gjennomføre en utvidelse om de bestemmer seg for det.
Dev- Skrevet 19. desember 2008 Skrevet 19. desember 2008 Tok akkurat VH HC 3 mann meg, healer og tank..... Ting er for enkelt
Superslask Skrevet 19. desember 2008 Skrevet 19. desember 2008 Heroics skulle da aldri være vanskelig? Jeg liker så absolutt denne versjonen av heroic instancer over den i tbc.
nagina Skrevet 20. desember 2008 Skrevet 20. desember 2008 Heroics skulle da aldri være vanskelig? Jeg liker så absolutt denne versjonen av heroic instancer over den i tbc. Det er typisk DPS syn.
Superslask Skrevet 20. desember 2008 Skrevet 20. desember 2008 Jøss, rart jeg har spilt alle specsa classen min har da sålangt i heroics, og fremdeles har samme synspunkt.
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 20. desember 2008 Skrevet 20. desember 2008 Tok akkurat VH HC 3 mann meg, healer og tank..... Ting er for enkelt Men så er ikke heroics akkurat raiding
Matsemann Skrevet 20. desember 2008 Skrevet 20. desember 2008 Det er typisk DPS syn. Hvorfor det? Selv liker jeg måten HCs er på nå. Tar ikke så allverdens tid, så man kan begynne på en selv om man har middag om en time. Kunne man ikke ofte i TBC, før på slutten.
Dev- Skrevet 20. desember 2008 Skrevet 20. desember 2008 Tok akkurat VH HC 3 mann meg, healer og tank..... Ting er for enkelt Men så er ikke heroics akkurat raiding I mindre skala er det selvfølgelig det. Målet er akkurat det samme. Tank, dps og heal Vet ikke hvordan det var i TBC, men hørte ikke om så mange som tok 3 mann HC.
nagina Skrevet 20. desember 2008 Skrevet 20. desember 2008 Waste å ta 3mann når man kan være 5, hadde det vært tittel for det så hadde du hørt.
Alpakasso Skrevet 20. desember 2008 Skrevet 20. desember 2008 Du får jo achievements for å være 4 eller mindre på enkelte HC-bosser.
Zeph Skrevet 23. desember 2008 Skrevet 23. desember 2008 Det har vore ein del off-topic i denne tråden på dei siste sidene, eg har ikkje peiling på kva som er on-topic og kva som ikkje er, men prøv uansett å halde dykk til temaet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå